İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

PaperWork ECM platformu, Türkiye’mizin yerel gücü kullanılarak geliştirilmiştir. 1998 yılında başlayan, global ürünlerle rekabet edebilen çözüm yaratma maceramız, bugüne kadar kesintisiz olarak sürmüştür. Firmamızın tek hedefi müşterilerimizin verimliliğini arttırmaktır. Süreç ve içeriğinizi ne kadar verimli yönettiğiniz, sizi pazardaki rakiplerinizden ayırmaktadır. Çözümümüz, çalışanlarınızın, hedefler doğrultusunda birbirleriyle etkileşimli olarak ortak hareket etmesini sağlar, farkındalık yaratır. Firmanızı geleceğe hazırlar.

Harvard üniversitesi Stratejik Yönetim profesörü Michael Porter, değişimin içeriğini çok güzel özetlemiş: “Rekabetin kuralları değil şirketlerin kullandığı teknolojiler değişiyor. Bu değişime çabuk adapte olan şirketler, içinde bulundukları endüstrilerde kendilerine farklı bir yer yaratarak rekabette avantaj sahibi olabilecekler.”

Müşterilerimiz işimizin merkezinde olmalıdır. Dijital dönüşümü kullanarak, maliyetlerimizi düşürmeli ve şirkete değer katan süreçleri oluşturmalıyız. Amacımız müşteri ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan sistemi oluşturmaktır. PaperWork müşteri odaklı dönüşüm için, gelişen yazılım teknolojisinin tüm imkanlarını kullanır. Bilgiye erişmenizi, değerlendirmenizi ve zamanında aksiyon almanızı sağlar. İzlenebilir şeffaf süreçler gelirinizi arttırır, rekabet avantajı sağlar, riskleri azaltır ve müşteri odaklı dönüşüm sağlar. Çalışanlarınız ofisteyken, hatta ofis dışındayken bile web ve mobil uygulamalarımız ile her zaman sürecin bir parçası olurlar.

Dijital dönüşüm zamanının geldiğini nasıl anlarsınız? x

  • İşin takibinin yapılamaması
  • Birimler arasında artan çatışmalar
  • İşin tamamlanma süresinin ölçülememesi
  • Zayıf iletişim
  • Bitmeyen işler
  • Artan maliyet
  • Sorunların tespit edilememesi
  • Yönetimin, günlük operasyon ile uğraşması
  • Tekrarlanan hatalar
  • Artan müşteri şikayetleri
  • Memnuniyetsizlik
  • Bilgiye erişim için aşırı zaman harcanması
  • Sorumluluk sınırlarının gerçekte takip edilememesi

İçerik ve süreç otomasyonu sizi geleceğe taşır x

PaperWork, hedeflerinizi gerçekleştirmek ve şirket kültürünüzü tüm çalışanlarınızla paylaşmanız için gerekli olan ortamı oluşturur. Operasyonel verimliliği artırırken, değişimin önünü açar. Süreçleriniz ve dokümanlarınız dijital dünyada tek bir sistem tarafından yönetilir, izlenir.Dijital dönüşüm ile birlikte benzersiz bir kullanım kolaylığı deneyimi sunar. Pazar koşulları değiştiğinde, süreçlerin yeni koşullara göre hemen adapte olmasını sağlar. PaperWork sadece kişileri değil, sistemleri de birbirine bağlar. Süreçlerin izlenmesi ve raporlanması  ile üst yönetim, süreçlerin verimliliği konusunda doğru bakış açısına sahip olur. PaperWork, günlük operasyonu üzerine alır.Yöneticilerinize ve çalışanlarınıza daha verimli çalışmaları için zaman kazandırır.

PaperWork Kullanmak İçin 12 Neden x

Kolay Süreç Tasarımı
Süreçlerinizi, MS Visio’ya benzeyen grafiksel iş akışı tasarım aracımız ile sürükle bırak yöntemiyle dijital ortama aktarmak çok kolay. BPMN 2.0 ve Swimlane desteği mevcuttur

Native Mobile Uygulama
Kullanıcılar her zaman her yerde sürecin bir parçası olurlar. Pazarda ki en gelişmiş mobil uygulamalardan biridir. Hem iş akışını hemde doküman yönetimini kapsar. Native Mobil uygulama üzerinden iş akışı başlatabilir veya dokümanlara erişebilirsiniz

Hazır Entegrasyon Eklentileri
İş akışımız, kod yazmadan SAP, LOGO ve MS CRM ile hazır entegrasyon eklentileri sayesinde veri alıp yazabilmektedir. Bu sayede projenin uyarlama süresi kısalır ve destek gereksinimi azalır. Entegrasyon maliyetleriniz düşer. Ayrıca web service ve SDK katmanı ile de her türlü sistemle kolaylıkla entegre çalışır

Uyarlama Ekibi
Tecrübeli proje yöneticilerimiz ve uyarlama metodolojimiz ile başarı garantidir

Software Development Kit (SDK)
Her türlü kurumsal uygulama ile entegrasyon mümkündür. PaperWork ürünün tüm özelliklerini içeren gelişmiş SDK’ ya sahiptir. Kendi uygulamalarınız ile arayüz entegrasyonu yapabilirsiniz. SDK’nın detaylı kullanım klavuzu bulunmaktadır

Outlook İş Akışı Eklentisi (Add in)
Outlook uygulamamız, kullanıcı direncini ortadan kaldırır. Benzersiz bir kullanım kolaylığı deneyimi sunar. İsterseniz web arayüzlerimizi kullanmadan sadece Outlook kullanarak iş akışlarınızı yönetebilirsiniz

Raporlama
Çalışanlarınızın performansını yakından takip edin. Süreçlerinizi, grafiksel ortamda anlık olarak izleyin, olan bitenden haberdar olun. KPI ve iş bitirme raporları ile süreç performanslarını ölçün

Kullanım Kolaylığı
Outlook benzeri ara yüzleri ile, kullanıcı memnuniyeti en üst seviyeye çıkar

Kolay Form Tasarımı
Grafiksel form tasarım aracımız ile sürükle bırak yöntemiyle, hem mobil hem de web formları aynı anda yaratılır

İçerik Yönetimi
PaperWork iş akışı, kendi içerik yönetimi sistemi ile bütünleşik çalışır, başka sisteme ihtiyaç duymaz. Hem iş akışlarınızı hem de dokümanlarınızı yönetir

PaperWork Hub Zone
Kesintisiz süreç yönetimi demektir. PaperWork ECM gelişmiş entegrasyon altyapısı ile aynı süreç üzerindeki farklı uygulamaları birbirine bağlar. Veri alış verişi yapar ve sürecin kesintiye uğramadan devam etmesini sağlar

Parametrik Yapı
Akış, form, rapor, entegrasyon tasarım araçları ile canlı kullanıma kolayca geçin

Bizden Haberler x