PaperWork Enterprise, Sorun ile Çözümü Arasındaki En Kısa Yoldur

PaperWork sahip olduğu yüksek yazılım teknolojisini, müşterilerinin sorunlarını en kolay yoldan çözmek için kullanmaktadır. Amacımız, müşterimizin sorunlarını kullandığı diğer uygulamalara bağlı kalmadan, çözmelerini sağlamaktır.

Sektörde ürün olarak 15. Yılını dolduran çözümümüz, yeni ürünü PaperWork Enterprise ile kurumların , diğer uygulamalarla entegrasyon ihtiyaçlarını esnek altyapısı ile tam olarak karşılamaktadır. Tamamıyla Web tabanlı bir çözüm olan PaperWork Enterprise, kurumsal ihtiyaçlara cevap verebilmek için SDK(Productivite Layer) alt yapısına sahip olarak tasarlanmıştır. PaperWork‟ün web kullanıcı arayüzleri SDK kullanılarak geliştirilmiştir.Bu arayüzleri kullanabileceğiniz gibi isterseniz kendi arayüzlerinizi de geliştirmeniz mümkündür.PaperWork‟ün tüm fonksiyonları SDK içerisinde yer almaktadır. Bu sayede yazılım geliştirme kabiliyetine sahip firmalar isterlerse SDK’yı kullanarak kendi geliştirmelerini yapabilirler. SDK eğitimleri ve dokümantasyon detaylı olarak verilmektedir.

Web Service kütüphanesini veya .NET API‟yi kullanarak, uygulamalarla her türlü entegrasyonu yapmak mümkündür. PaperWork, yazdığınız .Net DLL lerinin kendi kaynak kodu ile birlikte çalışmasını sağlayan altyapıya sahiptir. Bu özellik entegrasyonlar da hız ve esneklik açısından PaperWork’ü rakipsiz yapmaktadır.

E Form tasarım aracıyla, masraf formu, izin formu, sözleşme gibi her türlü işin takibi için gerekli olan web tabanlı e-formlar kolaylıkla tasarlanabilmekte ve iş akışı sürecine sokulabilmektedir. Süreç tasarım aracı, karmaşık iş akışlarınızı bile kolaylıkla uyarlamanızı sağlamaktadır. Elektronik formlar iş akışına girdiğinde istenilen adımlarda, diğer uygulamalarla web servisler veya SDK üzerinden doğrudan veri alışverişinde bulaunabilemektedir.

PaperWork hem iş akışı, hem de doküman yönetimi ihtiyacınızı tek bir platform ile karşılamaktadır. İş akışlarınızda dolaşan belgeler işleri bitince isterseniz otomatik olarak PaperWork içerisinde arşivlenir.

PaperWork WorkFlow ile izin talep, satınalma talep, masraf onay süreci gibi,  her türlü  iş akışlarınızı çok kısa sürede otomatize edebilirsiniz.

Müşteri evrakları düzenli olarak sistem üzerinde arşivlendiği için müşteri değerlendirme  süreci hızlanmaktadır

Gelen /Giden evraklar, otomatik sayaç ve tarih  hatırlatmaları ile kolaylıkla yönetilebilir.  PaperWork ‘ün mesajlaşma sistemi sayesinde, kullanıcılar kayıt ve belgeleri PaperWork üzerinden birbirlerine gönderebilirler. Böylece iç yazışmaların elektronik postalar üzerinde kontrolsüz olarak yapılmasının önüne geçilir. Departman yöneticileri Paperwork’ün tarih bazlı uyarı sistemi sayesinde özellikle, sözleşme bitiş tarihi , cevaplanma tarihi vb. gibi önem arz eden günlerden belirledikleri  gün kadar önce aldıkları uyarı mailleri ile işlerini en verimli şekilde yönetirler.

Açık mimariyi destekleyen PaperWork çözümümüz, farklı sistemlerden gelen müşteriye ait tüm belgeleri üzerinde toplamakta ve toplu olarak gösterilmesini sağlamaktadır. Diğer uygulamaların belgeyi görüntülemesini istediklerinde entegrasyon ile kendi arayüzlerinden işlemi gerçekleştirebilmektedirler. Ayrıca, web servisleri ile, her türlü veri alış verişi kolaylıkla yapılabilmektedir

Böylece hem merkezi olarak tüm dokümanlarınızı PaperWork üzerinde kontrol altında tutarken, hemde tek bir noktadan belge ve verilerinizi diğer uygulamalarla paylaşabilirsiniz.

PaperWork ‘ün Sistem Mimarisin de bulunan standart özellikler

Hızlı Arşiv, toplu halde taranmış doküman sayfalarının, Paperwork içerisinde hızlıca  parçalayıp, birleştirip, isimlendirip, indeksleyebildiğiniz bölümdür.

Elektronik Form Tasarın aracı,ihtiyaç duyacağınız kullanıcı ekranları, herhangi bir kodlamaya ihtiyaç duymadan kısa sürede bu esnek araç sayesinde kolaylıkla tasarlanmaktadır. Form üzerindeki veri alanlarından web servisleri ile kolaylıkla veri alıp verebilirsiniz.

Link göderme, Arşivde bulunan belgeleri link olarak dış sistemlerdeki kullanıcılara gönderebilirsiniz. Linklere, tıklama sınırı ve geçerlilik süresi tanımlayabilirsiniz.

Web tabanlı görüntüleyici ile görüntü formatındaki(Tiff,PDF,jpg,png,bmp vb…) dokümanları ve e-faturaları başka bir uygulamaya ihtiyaç duymadan PaperWork üzerinden görüntüleyebilirsiniz. Bu belgelerin diske kaydedilmesini, yazdırılmasını ve e mail ile gönderilmesini kısıtlayabilirsiniz.

Metod Server, .Net ile yazılmış DLL kodlarının PaperWork kodları ile çalışmasını sağlayan yapı. SDK üzerinde çalıştığı için her türlü entegrasyon ve diğer ihtiyaçların kolaylıkla çözümlenmesini sağlıyor.

Rapor aracı, indeks alanlarından oluşturulan sorguların, hazırlanan rapor formatılarında doküman olarak oluşturulmasını sağlar

Ölçeklenebilir çok katmanlı mimari, birden fazla application server kurararak hem sürekli çalışabilirliği hem de yüksek kullanıcı sayılarının gerektirdiği performans artışı sağlayabilirsiniz.

Evrak havale, ile PaperWork kullanıcıları dokümanları sistem içerisinden birbirlerine gönderebilirler. Böylece evrak üzerindeki işlemler kolaylıkla takip edilmektedir.

E posta, arşivdeki belgeleri doğrudan PaperWork içerisinden mail atabilirsiniz.

Abonelik kayıt veya bir dokümana abone olduğunuzda değişiklik yapıldığında size uyarı mesajı gelir.

Tarihçe (loglama) ile kullanıcının yaptığı tüm işlemler kaydedilir.

Yetkisi olmayan kimseler belge ve kayıtları göremez, arama üzerinden de belgeye ulaşamazlar.

Versiyonlama ile, dokümanların tüm versiyonları sistem üzerinde tutulur. Yeni versiyon oluşturma Check in/out işlemleri yetkiye bağlıdır ve tarihçe kayıtları ile izlenir.

OCR ( taranmış Tiff ve PDF dokümanların text verisini otomatik olarak oluşturur, herhangi bir sınır yoktur) taranmış belgelerin içinde geçen kelimelerden arama yapabilirsiniz.

Full text search, arşivde bulunan her türlü belgeye içinde geçen kelimelerden arama yaparak ulaşabilirsiniz

Tarama, web arayüzümüz üzerinden doğrudan arşive tarama yapabilirsiniz.

Belge tipi bağımsız, Her türlü formatda belgeler sistemde arşivlenir ve versiyonlanarak tarihçe takibi yapılır.

PaperWork’ün  web tabanlı “PaperWork Enterprise”  ürünü iş akışı yönetimi, arşiv/doküman yönetimi ve raporlama ihtiyaçlarınızı tek platformda karşılamaktadır. Her türlü sistemle entegre çalışabilen uygulamamız, belgelere ulaşım süresini kısaltırken, yeni müşteri açılış süreci, teklif süreci, sözleşme onay süreci, servis takip süreci,izin onay süreci, satınalma onay süreci, gelen fatura onay süreci vb. tüm süreçlerinizi belgeleriniz ile birlikte elektronik ortamda onay noktaları arasında dolaşmasını ve izlemenizi sağlıyor.

Visio benzeri görsel iş akışı tasarım aracı ile süreç tasarlamak artık çok kolay. Akışın istenilen adımında dinamik olarak oluşturulan uyarı mailleri yollama ve onay linkleri içeren mail atmak mümkün. Akış sırasında başka uygulamalardan,Web servisleri ile veri alıp göndermek çok kolay;

Örneğin bir izin onay sürecinde, PaperWork bir web servisi ile İK paketinden izin talebinde bulunan kişinin kaç gün izin kullandığı ve kaç gün izni kaldığını çekip izin formunun üzerine kolaylıkla alabilir. Süreç tamamlandığında yine bir web servisi ile personelin izin tarihlerini İK paketine bildirir. İzin talebinde bulunan kişiye de otomatik bilgilendirme maili atabilir.

İş akışının hangi aşamada olduğunu grafik üzerinden görsel olarak takip edebilirsiniz. Her adım için, işin tamamlanması için süre sınırı getirebilirsiniz. İş belirtilen sürede tamamlanmazsa yöneticilere ve belirlediğiniz kişilere mail atarak, tanımladığınız kurala göre işi başka bir adıma otomatik olarak yönlendirebilir.

.NET kütüphanesi(SDK) ve web servislerinden oluşan gelişmiş  entegrasyon altyapısı ile her türlü uygulama ile entegrasyona açıktır.

Elektronik form ile en karmaşık arayüzleri bile kısa süre içinde sürükle bırak yöntemi ile, kod yazmadan tasarlayabilirsiniz. Bu formlar üzerinde, ihtiyacınız olduğunda doğrudan C# ile kodlama yapabilirsiniz.

Raporlama aracı ile süreçleriniz ve çalışanlarınız hakkında anlık detaylı bilgilere erişebilirsiniz. Farklı elektronik formlardan verileri çekip tek bir raporda toplayabilirsiniz. Bu rapor aracı aynı zaman da iş akışlarının raporlamasında da  kullanılabilir. Rapor oluşturma tasarım aracı ile yapılır.

PaperWork, firmamız tarafından  1998 yılında geliştirilmeye başlanmış olup, ilk versiyonu 2000 yılında pazara çıkmıştır. Kod yazmadan, sürükle bırak yöntemi ile, kolaylıkla tasarlanabilen, kullanıcı dostu arayüzleri ile pazarda rakipsizdir. Kısa sürede uyarlanıp devreye alınabilmektedir. Her türlü uygulama ile entegrasyona izin veren teknolojisi ile kısa sürede mevcut uygulamalarınızla birlikte çalışmaya başlamaktadır.

Etiketler

Ne Düşünüyorsunuz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Bize Yazın

PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!

Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.

İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.

Kazançlarınız:
Sırada ne var?
1

Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.

2

Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.

3

Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.

Ücretsiz Demo Talep Edin