14
Şub

Türkiye’nin İki Milli Yazılımından Katma Değerli İş Birlikteliği…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yerli Akışı ve Doküman Yönetimi Platformu PaperWork ile yine milli ERP yazılımı CPM tamamlayıcı yazılım ürünlerinde tam entegrasyon ile Güçlerini Birleştirme Kararı aldı…

20 yıldır faaliyet gösteren Yerli İş Akışı ve Doküman Yönetimi Platformu PaperWork BPM ile 30 yıldır kurumlara ERP çözümleri sunan Milli ERP yazılımı CPM, aldıkları ortak bir kararla uzmanlık alanlarında ürettikleri en iyi çözümleri bir arada sunabilmek üzere kolları sıvadılar.

İleri seviyede entegrasyonlar ile süreçler, ERP sisteminin bir parçası olarak uyum içerisinde çalışacak.

Şirketleri ve süreçleri yönetmek çok kolaylaşacak

• CPM içinden çalışan PaperWork Doküman Yönetimi Sistemi
• CPM içinden çalışan BPMN 2.0 standardında çalışan PaperWork İş Akışı Sistemi
• PaperWork CPM Entegrasyon Connectoru ile kod yazmadan karşılıklı veri alış verişi yapılması sağlanacak.

CPM ERP, stok takibinden malzeme ihtiyaç planlamaya, risk yönetiminden kredilere, yasal defterlerden uluslar arası raporlamaya, doküman yönetiminden kurumsal satınalma ve gider yönetime, satış öncesi CRM’den satış sonrası Servis’e, kalite yönetiminden toplam verimlilik yönetimine birçok sistemin bir arada çalıştığı entegre sistemleri ile her bir iş adımında PaperWork ile KPI lar ve SLA ler alınarak performans değerlemesi yapılabilecek.

Kullanıcılar ERP ekranlarından çıkmadan ilgili iş adımına ilişkin tüm dokümanları CPM arayüzlerinden yönetebilecek. Yine yaptıkları işleme ait belgelere ulaşmak veya yeni belge eklemek için başka uygulamaya ihtiyaç duymadan ilgili arşivdeki tüm dokümanlarına ulaşabilecekler. Yaptıkları her türlü işleme belge ekleyip, paylaşıp versiyonlarını takip edebilecekler.

CPM içinde işlem yaparken ihtiyaç duydukları e-posta, MS Office belgeleri, PDF, TIFF, JPG, BMP, DWG v.b her türlü belge formatını sisteme arşivleyip görüntüleyebilecekler. Böylece kullanıcılar PaperWork üzerinde belgeler arşivlendiği için belgelerle ilgili erp içinde ayrıca bir işlem yapılmadığından işlem süresinin kısalması ve sistemin sürüm yükseltmeden etkilenmemesini sağlamış olacak ve verimliliği arttırmış olacaklar.

PaperWork İş Akışı Sistemi ile CPM ERP içinden kullanıcılar kurumsal tüm süreçlerini yönetebilecekler.

BPMN 2.0 ve swimlane destekli tasarım aracı ile süreçlerini oluşturan ERP kullanıcıları, ERP içinden akışlarını başlatıp, yönetebilecek ve tarihçelerini inceleyebilecekler. Akış içerisindeki yapabilecekleri arama ile akışın ekindeki dokümana ulaşarak, kişiler üzerindeki iş yükünü ve tamamlanan tüm görevlere erişebilecekler.

PaperWork BPM ile KPI ve SLA performans raporlarını alabilecek, bir sürecin performansını ölçebilmenin yanısıra, süreç içindeki her bir iş adımının da performanslarına ulaşabilecekler. Böylelikle firma, ERP içindeki tüm iş adımlarına ilişkin süreçlerini PaperWork Platformu üzerinde toplayıp CPM içinden yönetebilecek. Bunun dışında firmada kullanılmakta olan, ERP dışındaki herhangi bir yazılımla da PaperWork üzerinde entegre olarak tasarlanan ve çalışan bir iş sürecini, CPM içindeki PaperWork uygulaması üzerinden çalıştırarak kullanıcılara tüm iş akışlarına hakim olmaları imkanı ile kullanımda ciddi bir kolaylık sunulmuş olacak.

Yine PaperWork İş Akışının CPM ERP içinden çalışması ile kullanıcılar; Belgeli ya da belgesiz iş akışı başlatabilecek, işin geçtiği adımların grafik ortamda görsel takibini yapabilecek, akışın geçtiği adımların tarihçesi ve işlem sürelerini ölçebilecekler, akışa bitiş süresi vererek otomatik aksiyonlar tanımlayabilecek, akışlardaki elektronik formlar içerisinde geçen verilerden arama yaparak istenilen akışın bulunması, akışların yetkili kullanıcıları tarafından istenilen adıma geri veya ileri adıma taşınması, kişilerin üzerinde bekleyen tüm işleri tarihçeleri ile izleyebilme, alt iş akışı ile bir akışın diğer bir akışı otomatik başlatabilmesini gerçekleştirebilecekler.

PaperWork İş Akışı ve Doküman Yönetimi ile CPM ERP içinde bulunan Proje Yönetimi, Dergi–Reklam Yönetimi,İnşaat Daire Satışı Yönetimi, İş Güvenliği Malzemeleri Yönetimi, Müstahsil Yönetimi, Kimya Üretim Yönetimi, Konfeksiyon Üretim Yönetimi, Boyahane ÜretimYönetimi, Mobilya Üretim Yönetimi, Mühendislik Yönetimi, Organizasyon Yönetimi, Çay Üretim Yönetimi, Dokuma Üretim Yönetimi, Fason Kumaş Üretim Yönetimi, Filtre Üretim Yönetimi, Komisyon Yönetimi, Makine Kiralama Yönetimi, Montaj Üretim Yönetimi, Okul Yönetimi, Otomotiv Yönetimi, Tahıl Üretim Yönetimi ve Aktivite-Bütçe Yönetimi modüllerine ilişkin tüm süreçler, izlenerek, ölçülebilecek ve raporlanabilecek, ayrıca PaperWork’ün tüm mobil ve outlook arayüzlerinden kullanılabilecek.