İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Dokümanlarınızı tek merkezden yönetin

Ana Sayfa > Doküman Yönetimi Sistemi

Ne zaman ve nerde olursanız olun, doğru dokümana her ortamdan erişin

Dijital dünyada, doküman yönetimi ve paylaşımı stratejik önem taşımaktadır. Kurumsal Doküman Yönetimi Sistemi (DYS) kullanmayan bir şirket kendini, içerikler ve dokümanlar hakkında tüm bilgiye sahip olan çalışanların insafına kalmış durumda bulacaktır.  Müşterilerinize hızlı dönüş yapmak için iş belgelerinize çabuk ve kolay ulaşmanız gerekir. PaperWork dokümana erişim, düzenleme ve paylaşım gibi işlemleri belirli bir sistem dahilinde merkezi olarak yönetmenizi sağlar. Milyonlarca kağıt ve elektronik belgenin olduğu ortamlarda, iş gücü ve zaman kaybını ortadan kaldırır. Gelişmiş arama motoru, belgeye ihtiyaç duyulduğu anda erişilmesini sağlar. Versiyon kontrolü, güncel dokümanların üzerinde çalışılmasını sağlar. İzleme ve güvenlik fonksiyonları içeriğinizi korur, güvenle paylaşılmasını sağlar. Merkezi bir doküman yönetimi sistemi olmadan verimlilikten söz edemeyiz. İhtiyacınız olduğunda belgeler iş akışı ile işlem adımlarına yönlendirilir. Süreç sırasında ihtiyaç duyulan belgelere hemen erişilir. Bu sayede hatalı karar alma olasılığınız düşer.

Çalışanlarınız aradıkları dokümanlara, yetkileri dahilinde mobil veya web uygulamamız ile hızlıca ulaşırlar. Linkler ile büyük belge setlerini kolaylıkla paylaşırlar. Dokümanı kim versiyonlamış? Belge üzerinde ne çalışmalar olmuş? gibi yapılan tüm işlemler kayıt altında tutulur. Dokümanlarınız, kurumsal yapınıza ve yetki politikanıza göre organize edilir. İhtiyaç duyulması durumda, yüksek güvenlikli PaperWork Content Server, sistem üzerindeki dokümanlara, diğer kurumsal ve mobil uygulamalardan erişimi sağlar. PaperWork’ün gelişmiş entegrasyon kabiliyeti ve iş akışı uygulamamız ile bütünleşik çalışması verimliliğinizi arttırır.

Ofis dışındayken de belgeleriniz yanınızda

PaperWork’ün mobil uygulaması ile faturaların ve dokümanların resmini çekin. Akıllı telefon veya tablet ile doğrudan PaperWork’ kaydedin. İsterseniz iş akışına sokun. Arama yaparak belgelere ulaşın, paylaşın

Native mobil uygulamalarımızı Apple App Store ve Google Store dan indirebilirsiniz

      Belgeyi oluştururken elle doldurmayın

  • Süreç ve form bilgilerinden dinamik kişiselleştirilebilir belge yaratın
  • İstediğiniz kadar dinamik belge şablonu tanımlayın
  • Belge standardını sağlayın

Her zaman güncel doküman ile çalışın

  • Her türlü doküman versiyonlanır
  • Tarihçe ile yapılan işlemler kayıt altına alınır
  • Yetki ile dokümanın eski versiyonlarına erişilir
  • Kimin ne zaman işlem yaptığı izlenir

Aradığınıza hemen ulaşın

  • İndeks alanlarında dinamik arama
  • Elektronik belgeler içinde kelime arama
  • Taranmış belgelerin içinde kelime arama (OCR)

Genel Özelliklerx

  • Doküman Yönetimindeki, belgelerin diğer kurumsal uygulamalar tarafından  görüntülenmesi
  • Dosya saklama planları ve kuralları tanımlama
  • Erişim, saklama ve imha kuralları ile belge arşivinin otomatik yönetimi
  • Yüksek oranlı sıkıştırma ile etkili arşiv yönetimi
  • Arşivleme kurallarına göre farklı depolama ünitelerinde saklama
  • Belgelerin isteğe bağlı olarak şifreli saklanabilmesi
  • Güvenilirliği kanıtlanmış yüksek kapasiteli ve performanslı Doküman yönetimi
    (yüz milyonlarca belge)

FTP sunucuları kaldırın!

  • Ekte belge gönderme tarih oldu, belgeleri seçin indirme linki olarak gönderin
  • Linke, indirme sınırı ve geçerlilik tarihi verin
  • Gönderimler, tarihçe ile kayıt altına alınsın

Güvenlik / Yetkilendirme

  • Kayıt, klasör, doküman bazlı yetkilendirme
  • Kişi, Grup, Rol bazlı yetkilendirme
  • Birden fazla active directory ile çalışma
  • SAP, Oracle vb. gibi uygulamalarla kullanıcı entegrasyonu
  • SSL güvenlik koruması

E posta atarak, belge çoğaltmayın

  • Belgeleri sistem içinden paylaşın, kopyaları oluşmasın
  • Kullanıcalar, aynı belge üzerinde çalışsın
  • Tarihçe ile tüm haraketler takip edilsin

PaperWork, kullanıcının sistemde yaptığı her işlemi tarihçede kayıt altında tutar

Denetlemelerde işinizi kolaylaştırır

 

  • Form üzerinde değişen verilerin tarihçesi
  • Formu, ne zaman kim değiştirmiş bilgisi
  • Belgenin tüm versiyonlarının tarihçesi
  • Sistemden paylaşılan belgenin tarihçesi

 

  • Gönderilen e posta tarihçesi
  • Belgeyi kim ne zaman versiyonlamış, görüntülemiş,
    baskı almış, diske kaydetmiş bilgisi
  • Toplu belge görüntüleme ve silinen belgeler raporu
  • Gönderilen e postalar raporu

       

  • Tüm belgeler 512 bit şifrelenir
  • Sadece PaperWork üzerinden erişilebilir

 

  • Dosya sisteminde şifrelenmiş belgeleri kimse açamaz
  • Kurumsal hafızanız korunur

     

Orjinali değiştirmeden

  • Belgenin üzerine yorum yazın, işaretleyin, renklendirin
  • Belgeye ait tüm yorum ve işaretlemeleri görün
  • İsterseniz yorum ve işaretlerle birlikte belgeyi basın

        

Belge görüntüleme

  • Tiff, jpg, bmp, djvu vb. formatlar görüntülenir
  • Word, Excel, PowerPoint, PDF, msg gibi belgelerinin ön izlemeleri oluşturulur ve görüntülenir
  • İndeks alanları ile belge aynı anda görüntülenir


Disk ve network kullanımını düşürün

  • Sıkıştırma özelliği ile siyah beyaz taranmış belgeler, 1/5’ e
  • Renkliler ise, 1/10’ a kadar küçülür
  • Elektronik belgeler ise %70 oranında sıkıştırılır


Belgeyi, taslaktan yaratın

  • Word, Excel, PP taslakları ile belgeyi otomatik yaratın, zaman kazanın
  • Her zaman güncel versiyon ile çalışın
  • Taslaklar ile dokümanlar, aynı standart da yaratılsın

Her ortamdan dokümanlarınıza erişin

  • Web veya mobil uygulamamızdan
  • Entegrasyon ile diğer uygulamalardan
  • SDK kullanılarak arayüz entegrasyonu yapılan uygulamalardan

Yasal düzenlemelere tam uyum

     

E imza

  • Belgeyi e imza ile imzalama
  • İmza tarihçesi
  • İş akışında belgeyi imzalama

       

KEP

  • KEP alma, gönderme
  • KEP içindeki kelimelerden iş akışı başlatma
  • KEP iletilerinin arşivlenmesi

       

E Fatura

  • E faturaların otomatik arşivlenmesi
  • Kurallara göre iş akışına yönlenmesi

Doküman yönetiminin faydaları x

Belgelere ve bilgiye hızlı ve kolay erişim

Arşivleme Sistemi ile tasarruf (yer, dosya, klasör, kağıt, mürekkep, iş gücü) sağlanması

İşler arasında koordinasyonun düzenlenmesi

Verimlilik artışı

Her türlü uygulama ile entegrasyon

Dokümanların eskime ve yıpranmasının engellenmesi

Bilginin kontrolü

Müşteri hizmetlerinde hizmet kalitesinin artması

Yanlış dosyalamaların azalması

Aynı dokümanın çoklu kullanımı

Bilginin güvenliği

Kurumsal altyapının geliştirilmesi

Bizden Haberler x