İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Dokümanlarınızı tek merkezden yönetin

Ana Sayfa > Doküman Yönetimi Sistemi

Ne zaman ve nerde olursanız olun, doğru dokümana her ortamdan erişin

Dijital dünyada, doküman yönetimi ve paylaşımı stratejik önem taşımaktadır. Kurumsal Doküman Yönetimi Sistemi (DYS) kullanmayan bir şirket kendini, içerikler ve dokümanlar hakkında tüm bilgiye sahip olan çalışanların insafına kalmış durumda bulacaktır.  Müşterilerinize hızlı dönüş yapmak için iş belgelerinize çabuk ve kolay ulaşmanız gerekir. PaperWork dokümana erişim, düzenleme ve paylaşım gibi işlemleri belirli bir sistem dahilinde merkezi olarak yönetmenizi sağlar. Milyonlarca kağıt ve elektronik belgenin olduğu ortamlarda, iş gücü ve zaman kaybını ortadan kaldırır. Gelişmiş arama motoru, belgeye ihtiyaç duyulduğu anda erişilmesini sağlar. Versiyon kontrolü, güncel dokümanların üzerinde çalışılmasını sağlar. İzleme ve güvenlik fonksiyonları içeriğinizi korur, güvenle paylaşılmasını sağlar. Merkezi bir doküman yönetimi sistemi olmadan verimlilikten söz edemeyiz. İhtiyacınız olduğunda belgeler iş akışı ile işlem adımlarına yönlendirilir. Süreç sırasında ihtiyaç duyulan belgelere hemen erişilir. Bu sayede hatalı karar alma olasılığınız düşer.

Çalışanlarınız aradıkları dokümanlara, yetkileri dahilinde mobil veya web uygulamamız ile hızlıca ulaşırlar. Linkler ile büyük belge setlerini kolaylıkla paylaşırlar. Dokümanı kim versiyonlamış? Belge üzerinde ne çalışmalar olmuş? gibi yapılan tüm işlemler kayıt altında tutulur. Dokümanlarınız, kurumsal yapınıza ve yetki politikanıza göre organize edilir. İhtiyaç duyulması durumda, yüksek güvenlikli PaperWork Content Server, sistem üzerindeki dokümanlara, diğer kurumsal ve mobil uygulamalardan erişimi sağlar. PaperWork’ün gelişmiş entegrasyon kabiliyeti ve iş akışı uygulamamız ile bütünleşik çalışması verimliliğinizi arttırır.

Aradığınız dokümanlara hemen ulaşın

İster mobilden ister webden, isterseniz de belgenin içindeki kelimeden

Her zaman güncel doküman ile çalışın

Versiyon kontrolü ve tarihçe ile, dokümanlar üzerinde tam kontrol sağlayın

Diğer uygulamaların içinden ulaşın

Dijital içeriğinizi tek merkezde toplayın, uygulamalarınızla entegre edin

Ofis dışında da dokümanlarınız yanınızda

Native mobil uygulama ile dokümanlarınızı arayın bulun, ekleyin, paylaşın

Her ortamdan doküman tarama, webden mobilden

Hızlı tarama arayüzümüz ile belgeleri ayrımlayın, parçalayın ve birleştirin

Tek tıkla belgeleriniz onayda
……………….

Mobil, Outlook, SAP veya web uygulamamızdan kolayca onay

Şablona tıklayın belge otomatik oluşsun

Doküman kaliteniz yükselsin,kalite dokümanlarınız kolayca yönetilsin

Büyük belgeleri tek tıkla paylaşın

İndirme linki gönderin, indirme sayısı ve geçerlilik tarihi belirtin

 

     

 

 

 

Belgeyi oluştururken elle doldurmayın

Süreç ve form bilgilerinden dinamik kişiselleştirilebilir belge yaratın

İstediğiniz kadar dinamik belge şablonu tanımlayın

Belge standardını sağlayın

 

 

 

 

 

Her zaman güncel doküman ile çalışın

Her türlü doküman versiyonlanır

Tarihçe ile yapılan işlemler kayıt altına alınır

Yetki ile dokümanın eski versiyonlarına erişilir

Kimin ne zaman işlem yaptığı izlenir

 

 

 

 

 

Aradığınıza hemen ulaşın

İndeks alanlarında dinamik arama

Elektronik belgeler içinde kelime arama

Taranmış belgelerin içinde kelime arama (OCR)

Genel Özelliklerx

Doküman Yönetimindeki, belgelerin diğer kurumsal uygulamalar tarafından  görüntülenmesi

Dosya saklama planları ve kuralları tanımlama

Erişim, saklama ve imha kuralları ile belge arşivinin otomatik yönetimi

Yüksek oranlı sıkıştırma ile etkili arşiv yönetimi

Arşivleme kurallarına göre farklı depolama ünitelerinde saklama

Belgelerin isteğe bağlı olarak şifreli saklanabilmesi

Güvenilirliği kanıtlanmış yüksek kapasiteli ve performanslı Doküman yönetimi
(yüz milyonlarca belge)

 

 

 

 

 

FTP sunucuları kaldırın!

Ekte belge gönderme tarih oldu, belgeleri seçin indirme linki olarak gönderin

Linke, indirme sınırı ve geçerlilik tarihi verin

Gönderimler, tarihçe ile kayıt altına alınsın

 

 

 

 

 

Güvenlik / Yetkilendirme

Kayıt, klasör, doküman bazlı yetkilendirme

Kişi, Grup, Rol bazlı yetkilendirme

Birden fazla active directory ile çalışma

SAP, Oracle vb. gibi uygulamalarla kullanıcı entegrasyonu

SSL güvenlik koruması

 

 

 

 

 

E posta atarak, belge çoğaltmayın

Belgeleri sistem içinden paylaşın, kopyaları oluşmasın

Kullanıcalar, aynı belge üzerinde çalışsın

Tarihçe ile tüm haraketler takip edilsin

PaperWork, kullanıcının sistemde yaptığı her işlemi tarihçede kayıt altında tutar

Denetlemelerde işinizi kolaylaştırır

 

 

 

 

 

Form üzerinde değişen verilerin tarihçesi

Formu, ne zaman kim değiştirmiş bilgisi

Belgenin tüm versiyonlarının tarihçesi

Sistemden paylaşılan belgenin tarihçesi

 

 

 

 

 

Gönderilen e posta tarihçesi

Belgeyi kim ne zaman versiyonlamış, görüntülemiş,
baskı almış, diske kaydetmiş bilgisi

Toplu belge görüntüleme ve silinen belgeler raporu

Gönderilen e postalar raporu

       

 

 

 

 

Tüm belgeler 512 bit şifrelenir

Sadece PaperWork üzerinden erişilebilir

 

 

 

 


Dosya sisteminde şifrelenmiş belgeleri kimse açamaz

Kurumsal hafızanız korunur

     

 

 

 

 

Orjinali değiştirmeden

Belgenin üzerine yorum yazın, işaretleyin, renklendirin

Belgeye ait tüm yorum ve işaretlemeleri görün

İsterseniz yorum ve işaretlerle birlikte belgeyi basın

        

 

 

 

 

Belge görüntüleme

Tiff, jpg, bmp, djvu vb. formatlar görüntülenir

Word, Excel, PowerPoint, PDF, msg gibi belgelerinin ön izlemeleri oluşturulur ve görüntülenir

İndeks alanları ile belge aynı anda görüntülenir


 

 

 

 

Disk ve network kullanımını düşürün

Sıkıştırma özelliği ile siyah beyaz taranmış belgeler, 1/5’ e

Renkliler ise, 1/10’ a kadar küçülür

Elektronik belgeler ise %70 oranında sıkıştırılır


 

 

 

 

Belgeyi, taslaktan yaratın

Word, Excel, PP taslakları ile belgeyi otomatik yaratın, zaman kazanın

Her zaman güncel versiyon ile çalışın

Taslaklar ile dokümanlar, aynı standart da yaratılsın

 

 

 

 


Her ortamdan dokümanlarınıza erişin

Web veya mobil uygulamamızdan

Entegrasyon ile diğer uygulamalardan

SDK kullanılarak arayüz entegrasyonu yapılan uygulamalardan

Yasal düzenlemelere tam uyum

     

 

 

 

 

E imza

Belgeyi e imza ile imzalama

İmza tarihçesi

İş akışında belgeyi imzalama

       

 

 

 

 

KEP

KEP alma, gönderme

KEP içindeki kelimelerden iş akışı başlatma

KEP iletilerinin arşivlenmesi

       

 

 

 

 

E Fatura

E faturaların otomatik arşivlenmesi

Kurallara göre iş akışına yönlenmesi

Doküman yönetiminin faydaları x

Belgelere ve bilgiye hızlı ve kolay erişim

Arşivleme Sistemi ile tasarruf (yer, dosya, klasör, kağıt, mürekkep, iş gücü) sağlanması

İşler arasında koordinasyonun düzenlenmesi

Verimlilik artışı

Her türlü uygulama ile entegrasyon

Dokümanların eskime ve yıpranmasının engellenmesi

Bilginin kontrolü

Müşteri hizmetlerinde hizmet kalitesinin artması

Yanlış dosyalamaların azalması

Aynı dokümanın çoklu kullanımı

Bilginin güvenliği

Kurumsal altyapının geliştirilmesi
Image is not available

Türkiye’mizin yerel gücü ve yerli sermaye kullanılarak geliştirilmiştir. 1998 yılında başlayan, global ürünlerle rekabet edebilen çözüm yaratma maceramız, bugüne kadar kesintisiz olarak sürmüştür... devamı>>

Image is not available

İşin takibinin yapılamaması
Birimler arasında artan çatışmalar
İşin tamamlanma süresinin ölçülememesi
Zayıf iletişim.. devamı>>

Image is not available
Ofis dışındayken de belgeleriniz yanınızda

PaperWork’ün mobil uygulaması ile faturaların ve dokümanların resmini çekin. Akıllı telefon veya tablet ile doğrudan PaperWork’ kaydedin. İsterseniz iş akışına sokun. Arama yaparak belgelere ulaşın, paylaşın.

Native mobil uygulamalarımızı Apple App Store ve Google Store dan indirebilirsiniz.

Slider

Bizden Haberler x