İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Kategori: Faydalı Bilgiler

  • 09
    Tem

    Siz Nelerden Kaçınıyorsunuz?

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Nelerden kaçınıyor olursak olalım, kaçındığımız şeyler aslında arka planda hayatımızı bir ölçüde şekillendiriyor ve hayat enerjimizden harcıyor. Kaçındığımız şeyler biz farkında olalım veya olmayalım duygu, düşünce ve davranışlarımızı etkiliyor. Bazen bu düşünceler gün yüzüne çıkıyor ve kendimizi kaçındığımız şeyler üzerinde kafa yorar...

    devamı
  • 29
    Haz

    Değişim Yönetiminde Liderlik Takım Yönetimi

    Canan Ünverdi, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Kurumlar, ölçebildikleri, yönetebildikleri süreçler ‘şimdi, hemen olsun’ isterken; bu süreçleri kurum vizyonuna katacak, değişikliğin mimarı olacak liderlerin iş yapabilmesi için uygun kurum kültürünü oluşturmaya gereken önemi veriyorlar mı? Bir değişimin başarılı olması için gereken vizyoner ve dönüştürücü liderlerin takım yönetme özelliklerine gelin...

    devamı
  • 26
    Haz

    PROJE Mİ, ÜRÜN MÜ?

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Son zamanların IT dünyasındaki tartışma konularından biri de işinizi yapıyorken odağınızın ürün mü proje mi olduğu sorusu. Bu soruya muhatap olan kişiler çoğunlukla dengeli bir yaklaşım sergilediklerini, projeyi belirlenen kriterler çerçevesinde tamamlamayı hedeflemekle birlikte ortaya kaliteli bir ürün çıkarmak için de uğraşı...

    devamı
  • 04
    Haz

    SAP; Bir aşk ve nefret öyküsü…

    Gürcan Yücel – Yazılım Direktörü SAP ürün ailesi konusunda bir uzman değilim. SAP ile yolum projelerimiz gereği birçok müşteri ve müşteri adayı görüşmesinde kesişti. Bir ERP uygulamasının ilk uyarlama safhalarını da yakından takip etme fırsatı bulan birisi olarak zaman içinde çeşitli tespitler yaptım. Tüm dünyada ve ülkemizde yaygın olarak...

    devamı
  • 30
    May

    OPERASYONEL MÜKEMMELLİĞE GİDEN YOLDA SÜREÇ İYİLEŞTİRME

    Burcu Yaraman – İş Geliştirme Yöneticisi Operasyonel Mükemmellik, kuruluşların kontrollü büyümesini desteklemek için operasyonel faaliyetlerin sürekli iyileşme bakış açısıyla kontrol altında tutulmasını ifade eder. Bu doğrultuda, verimlilik ve etkinlik odaklı, müşteriye değer yaratan ve sürekli gelişimi destekleyen süreçler operasyonel mükemmelliğe ulaşmada kritik bileşenlerdir. Operasyonel Mükemmelliğe giden yolda dikkat edilmesi...

    devamı
  • 24
    May

    Agile Nedir?

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Bilişim dünyasında çevik yazılım geliştirme (agile) terimi günümüzde sıkça kullanılır hale geldi. Hızlı bir giriş yaparak agile’ın ilk günlerine dönecek olursak, 2001 yılında yayınlanan Agile Manifesto ile şu ilan edilmişti: Süreçler ve araçlardan ziyade bireyler ve etkileşimlere, Kapsamlı dokümantasyondan ziyade çalışan yazılıma, Sözleşme pazarlıklarından...

    devamı
  • 15
    May

    İş Süreçleri Yönetiminde Risk Sınıflandırılması

    İlhan Kesken, PMP – Proje Ofisi Yöneticisi   İş Süreçleri Yönetimi (BPM) Projelerinde Risk Yönetimi Proje Yönetimi deyince bir çoğumuzun aklına bir zaman çizelgesi, görevler, kaynaklar hedef tarihler vs. vs. gibi şeyler geliyor. Eğer proje yönetimi disiplinin formasyonuna sahip değilseniz, riskler listenize ya hiç girmez ya da en sonlarda...

    devamı
  • 07
    May

    PaperWork ile Yetki Modeli Tasarımı

    Fevzi Öztürk, Operasyon Direktörü İçeriklere erişim kontrolü pek çok kurum için PaperWork’ün en önemli özelliklerden biridir. Bir PaperWork sistem yöneticisi için en zor görevlerden biri de içeriğe erişim için uygun erişim kontrol modelini tasarlayabilmektir. Erişim kontrol modelinde ortaya çıkan ihtiyaçlar kurumdan kuruma büyük ölçüde farklılık göstermekle birlikte, aynı kurum...

    devamı
  • 02
    May

    İş Süreçleri Yönetimi (BPM) Yaşam Döngüsü

    İlhan Kesken, PMP – Proje Ofisi Yöneticisi Fazla derine inmeden birkaç temel kavramdan bahsederek konuya giriş yapalım. İş Süreci Yönetimi (BPM) terimi uzun süredir literatürde olduğu için kavramsal olarak bilinirliliği yüksektir. Genel olarak süreçler birtakım aktiviteler zincirinden geçerek girdileri çıktılara dönüştürürler. Ana Süreçler ve Yardımcı süreçler şeklinde bir sınıflandırma...

    devamı
  • 24
    Nis

    Portföy Yönetimi

    Canan Ünverdi, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi PaperWork, kurumunuzun Portföyünde yer alan stratejik süreçlerini hayata geçirebileceğiniz, süreçleri birbirleriyle bağlantılı olarak işletebileceğiniz, gelişmiş raporlama menüsü ve ihtiyaca özel raporlama yeteneğiyle süreçlerinizi izleyebileceğiniz, performansını ölçebileceğiniz, kurumunuzdaki tüm ortamlarla entegre çalışabilen bir İş Akışı ve Doküman Yönetimi platformudur. PaperWork ile Portföyünüzü uzman...

    devamı