İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Kategori: Faydalı Bilgiler

  • 31
    Eki

    BPM Neden Rakipsiz ve Önemlidir

    Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye Başlamanızı Sağlayan Bir Teknoloji Çok fazla teknoloji, otomasyon için çok fazla iş baskısı, çok fazla karmaşa! Kısıtlı zamanımızı ve eforumuzu nereye harcamalıyız? Şüphesiz ki doğru bir BPM Yazılım Teknolojisi iş insanlarına hedeflerini gerçekleştirmede en büyük...

    devamı
  • 11
    Eki

    Dijital Dönüşüm ve PaperWork

    Gürcan Yücel – PaperWork Yazılım Direktörü   Uzun süredir etrafımızda dijital dönüşümle ilgili bir sürü soru dolaşıyor, herkes yorum yapıyor. Bir sürü sorular soruyor. Ben de meraktan dijital dönüşüm nedir diye araştırmaya başladım. Araştırmaya başlayınca gördüm ki ; konunun arkası çok derin ve bu konuda bir kılavuz hazırlamaya karar...

    devamı
  • 29
    Ağu

    Liderlikte Duygusal Zeka

    Canan Ünverdi, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Kurumunuzun değişim yönetiminde etkin rol almak için liderlik becerilerinizi geliştirebilir, farkındalığınızı artırabilir, kendinizle birlikte kurumunuzu ileriye taşıyabilirsiniz. Gelin birlikte bunu nasıl yapacağınıza bakalım. “Lider” deyince aklınıza nasıl biri geliyor? Karşılaştığı sorun ne olursa olsun dingin kalan, telaş etmeyen, kendini kaybetmeden çözüm üreten...

    devamı
  • 12
    Ağu

    Etkin İş Süreçleri Yönetimi İçin İpuçları

    Büşra Yalçın, Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM), şirketlerin iş faaliyetlerini yönetmek, izlemek ve iyileştirmek için kullandıkları bir yöntemdir. BPM yazılım araçları ve danışmanları, yöneticilerin operasyonel sistemlerini yalnızca bir önseziden ziyade verilere dayanarak analiz edebilmeleri ve değiştirebilmelerini sağlar, böylece iş faaliyetlerinin daha hızlı ve ucuz hale getirilmesine yardımcı...

    devamı
  • 27
    Tem

    SÜREÇ YÖNETİM SİSTEMİNE NEDEN GEREK VAR?

    Fevzi Öztürk, Operasyon Direktörü   1  Süreç Yönetim Sistemine Neden Gerek Var? İş süreçleri kurumların kaynaklarını, mevcut teknolojilerini ve kurumsal yapılarını kurum stratejisi ile uyumlu hale getirilmesini sağlayarak kurum hedeflerine ulaşılmasına ve rekabet avantajı elde edilmesine yardımcı olur. İş süreçleri yönetim sistemleri bir kurumun tüm çalışanları ve departmanları arasında gerçek...

    devamı
  • 09
    Tem

    Siz Nelerden Kaçınıyorsunuz?

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Nelerden kaçınıyor olursak olalım, kaçındığımız şeyler aslında arka planda hayatımızı bir ölçüde şekillendiriyor ve hayat enerjimizden harcıyor. Kaçındığımız şeyler biz farkında olalım veya olmayalım duygu, düşünce ve davranışlarımızı etkiliyor. Bazen bu düşünceler gün yüzüne çıkıyor ve kendimizi kaçındığımız şeyler üzerinde kafa yorar...

    devamı
  • 29
    Haz

    Değişim Yönetiminde Liderlik Takım Yönetimi

    Canan Ünverdi, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Kurumlar, ölçebildikleri, yönetebildikleri süreçler ‘şimdi, hemen olsun’ isterken; bu süreçleri kurum vizyonuna katacak, değişikliğin mimarı olacak liderlerin iş yapabilmesi için uygun kurum kültürünü oluşturmaya gereken önemi veriyorlar mı? Bir değişimin başarılı olması için gereken vizyoner ve dönüştürücü liderlerin takım yönetme özelliklerine gelin...

    devamı
  • 26
    Haz

    PROJE Mİ, ÜRÜN MÜ?

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Son zamanların IT dünyasındaki tartışma konularından biri de işinizi yapıyorken odağınızın ürün mü proje mi olduğu sorusu. Bu soruya muhatap olan kişiler çoğunlukla dengeli bir yaklaşım sergilediklerini, projeyi belirlenen kriterler çerçevesinde tamamlamayı hedeflemekle birlikte ortaya kaliteli bir ürün çıkarmak için de uğraşı...

    devamı
  • 04
    Haz

    SAP; Bir aşk ve nefret öyküsü…

    Gürcan Yücel – Yazılım Direktörü SAP ürün ailesi konusunda bir uzman değilim. SAP ile yolum projelerimiz gereği birçok müşteri ve müşteri adayı görüşmesinde kesişti. Bir ERP uygulamasının ilk uyarlama safhalarını da yakından takip etme fırsatı bulan birisi olarak zaman içinde çeşitli tespitler yaptım. Tüm dünyada ve ülkemizde yaygın olarak...

    devamı
  • 30
    May

    OPERASYONEL MÜKEMMELLİĞE GİDEN YOLDA SÜREÇ İYİLEŞTİRME

    Burcu Yaraman – İş Geliştirme Yöneticisi Operasyonel Mükemmellik, kuruluşların kontrollü büyümesini desteklemek için operasyonel faaliyetlerin sürekli iyileşme bakış açısıyla kontrol altında tutulmasını ifade eder. Bu doğrultuda, verimlilik ve etkinlik odaklı, müşteriye değer yaratan ve sürekli gelişimi destekleyen süreçler operasyonel mükemmelliğe ulaşmada kritik bileşenlerdir. Operasyonel Mükemmelliğe giden yolda dikkat edilmesi...

    devamı