İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Kategori: Faydalı Bilgiler

  • 04
    Nis

    8 Adımda Etkin İş Analiz Toplantısı

    Selçuk Kalafat, PMP – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi   Analiz toplantılarını kilit paydaşlar ile birlikte yapılan ve gereksinimlerin ortaya çıkarıldığı, önceliklendirildiği, detaylandırıldığı ve doğrulandığı toplantılar olarak tanımlayabiliriz. Toplantıların yetkin danışmanlar tarafından yönetilmesi projenin ileriki safhalarının hızlı ve daha az düzeltme ile ilerleyebilmesi açısından önemlidir. 8 aşamada etkin analiz toplantıları yönetimi...

    devamı
  • 29
    Mar

    ZAMANIN RUHU – VERİMLİLİK ve EŞGÜDÜM

    Metin Sancak – Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür @ Folkart İnşaat   Dünya artık başka bir yöne doğru dönüyor. Tabii ki bu coğrafi bir söylem değil. İş hayatı ve ihtiyaçlar değişiyor, günden güne yeni gelişmeler yaşanıyor ve artık iş hayatında beklentiler farklılaşıyor. Bu sadece yöneticiler için değil çalışanlar...

    devamı
  • 22
    Mar

    Ölçemezseniz yönetemezsininiz

    Burcu Yaraman – Süreç Geliştirme Yöneticisi   “Ölçmezseniz yönetemezsiniz” bugün hala geçerliliğini koruyan eski bir yönetim özlü sözüdür. Bir şeyi ölçmediğiniz sürece, daha iyi ya da kötü olup olmadığını bilemezsiniz. Neyin iyileştiğini ve neyin iyileşmediğini görmek için ölçüm yapmazsanız, gelişmeyi sağlıklı bir şekilde takip edemezsiniz. İş faaliyetlerini ölçme aktivitelerinde kullanılan...

    devamı
  • 20
    Mar

    İş Analizi ve Proje Yönetiminde Rol Dağılımı

    Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi İş Analizi Nedir? İş analizi, bir kurumun hedeflerine ulaşması için, yapıyı, kurum kültürünü ve operasyonlarını anlayıp, ihtiyaçların belirlenmesi ve çözüm önerilmesi işidir. Çözümler genelde süreç iyileştirme, organizasyonda değişiklik ve stratejik planlama olarak ortaya çıkar. İyi Bir İş Analistinin Özellikleri Nelerdir? İş Analizi yapan...

    devamı
  • 15
    Mar

    Süreç Yönetimi ve Doküman Yönetiminde Proje Yönetişimi

    İlhan Kesken- Proje Ofisi Yöneticisi   Kurum ölçeği ve kültüründen bağımsız olarak tüm kurumlarda Doküman Yönetimi bir kurum süreci olarak değerlendirilmeli ve bu şekilde ele alınmalıdır. Aslında doküman yönetiminden bahsedip de iş akışlarına değinmemek pek mümkün değildir. Bu nedenle Doküman Yönetimi çözümleri olarak kendini konumlayan pek çok itibarlı firma...

    devamı
  • 07
    Mar

    Entegrasyon, entegrasyon, entegrasyon…

    Gürcan Yücel – Yazılım Direktörü   Müzik dinlemeyi sever misiniz? Ben öyle hep kulaklıkla dolaşanlardan ziyade keyifli zamanlarda keyfime uygun müzikler dinlemeyi çok severim. Bir dönemdir de “2 cellos” isimli gruba takmış durumdayım. Grup dediğime bakmayın adı da üzerinde ya, 2 kişilik dev orkestra! En iyi becerdikleri şey ise...

    devamı
  • 30
    Oca

    Dijital Dönüşüm ve Endüstri 4.0

    Tolga Eşiz – Satış Direktörü – GGSoft   Baş döndürücü hızda değişin ve gelişen yeni teknolojiler şirketlerin iş yapma biçimlerini de aynı hızda değiştiriyor. Bu hızlı değişim rekabette ayakta kalabilmek için şirketlerin de çalışma biçimlerini değiştirmeyi sorunlu kılarken yeni fırsatlar da yaratıyor. Günümüzün popüler konusu Endüstri 4.0, sadece IoT...

    devamı
  • 08
    Kas

    DOKÜMAN YÖNETİMİ SİSTEMİ SEÇİMİNDE 5 KRİTER

    devamı
  • 04
    Eki

    DOĞRU ERP EKO SISTEMİ İÇİN PAPERWORK

    Tele.com – Tolga EŞİZ Genel Müdür Tele.com Dergisi Ekim 2017 Sayı:141 – Tıklayınız “ERP çözüm sağlayıcılarının stratejileri çok önemlidir. Konusunda uzman uygulamalarla entegre çalışan bir ERP sistemi, yenilmezdir ve vazgeçilmez olduğu kadar müşteri ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan bir sistemdir.” Günümüzün popüler konusu haline gelen “Endüstri 4.0” er ya da...

    devamı
  • 04
    Eki

    Süreçlerin Dijital Ortama Aktarılması Sırasında Yapılan Hatalar

    Fevzi ÖZtürk GGSoft Operasyon Direktörü HATA #1 : TANIMSIZ HEDEFLER Süreçlerin dijital ortama aktarılması olayına başlamadan önce, kendinize sorun: “Süreçleri otomatikleştirmenin amacı nedir?” Manuel işlerin sayısını azaltarak maliyetleri düşürmeye mi çalışıyorsunuz? İşlemleri daha hızlı mı yapmak istiyorsunuz? Belki süreçlerinizi daha tahmin edilebilir hale getirmek ve böylece daha az riskli...

    devamı