İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfaİş Akışı Nedir?

İş akışı nedir?

Süreç otomasyonu ve doküman yönetimi dijital dönüşümün anahtarıdır. İş akışı sistemi kurumların daha verimli çalışması için çalışanları, işlem adımlarını ve verileri birbirine bağlar. Süreç içerisinde ki görevlerin, verinin ve dokümanlarının belirli kurallara göre bir işlem yapılmak üzere bir adımdan diğerine aktarılmasını sağlar. Süreçler belirli bir amacı gerçekleştirmek için yapılması gereken aktivitelerden ve işlemlerden oluşur. Bu süreçler basit veya karmaşık olabilir. Süreçler dijital ortama taşınmadan, verimlilikten söz edilemez. Kurumda anlık olarak ne olup bittiği izlenemez.

İş akışı uygulaması, dijital ortamda süreçlerin tasarlanmasını, yönetilmesini, aktivitelerin yapılmasını ve ölçülmesini sağlar. Performans ve KPI ölçümleri ile süreçler iyileştirilerek daha verimli hale getirilir . Böylece, değişim şirket kültürünün bir parçası haline gelir. Kurumunuzu geleceğe hazırlamanız için dijital dönüşüm şarttır.

 

Toggle title

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Neden iş akışı kullanmalıyım?

Eğer işin içinde akış varsa, bunu iş akışı sistemi üzerinde planlamak gerekir. Akış motoru olmayan kurumsal uygulamalar içerisinde bir süreci uyarlamak;

  • Uzun sürer ve maliyetli olur
  • Değişiklik yapmak zordur, zaman ve para kaybına neden olur
  • Her akışı başka uygulamalar üzerinden yönetmeye kalkmak, kullanıcıyı yorar
  • Tüm akışlar tek bir merkezden yönetilemez, işletim ve destek maliyetleri artar

İş akışı, form tabanlı tüm süreçlerinizi hızlandırır x

  • Gelişmiş elektronik form tasarım aracı ile formları yaratmak ve yönetmek çok kolaylaşır
  • Formlara, mobil cihazlardan, web ve Outlook uygulamamızdan erişilir
  • Yönetim şeffaflaşır, işlerin kimin önünde beklediği ve sürecin durumu anlık olarak izlenir
  • Sürükle bırak yöntemi ile süreçler kolaylıkla tasarlanır, kurumunuz değişen koşullara hemen uyum sağlar
  • Sürecin nerede tıkandığı, kim ne kadar çalışıyor gibi bilgilere hemen ulaşılır
  • Süreçler sırasında ihtiyacınız olan tüm dokümanlara anında ulaşılır
  • Sürece ait dokümanlar, otomatik olarak doküman yönetim sistemine aktarılır. Dokümanlar oluştuğu anda sisteme kazandırılır

İş akışı ile entegre doküman yönetimi, dokümanlar üzerinde tam kontrol sağlar x

PaperWork iş akışı, süreç sırasında topladığı belgeleri otomatik olarak kendi doküman yönetimi sistemine aktarır. Kurumsal hafızanız süreçlere bağlı olarak kendiliğinden oluşur. Süreçleri hesaba katmadan, doküman yönetimi sistemini kurmaya çalışmak hem zor hem de kullanıcılar tarafından çok çaba gerektirir. Süreçlere bağlı olarak, tasarlanan doküman yönetim sistemi çok daha verimli olur ve az çaba gerektirir.

  • Arama Motoru ile aradığınız bilgiye anında erişilir
  • Dokümanlar versiyonları ile birlikte merkezi olarak yönetilir
  • Entegrasyon ile istediğiniz uygulamadan dokümana erişilir
  • Doküman taslakları ile dokümanlar aynı standart da yaratılır
  • Dokümanların oluşma ve onay süreci kısalır
  • Tüm işlemler tarihçe ile kayıt altına alınır
  • İş akışı dokümanları otomatik olarak sisteme kazandırır

Mobil Dönüşüm, Ofisiniz Artık Cebinizde  x

  • Her zaman her yerde sürecin bir parçası olun
  • Mobil cihazlardan, size gelen formu doldurun, yorum yapın, isterseniz belge ekleyip yeni iş akışı başlatın
  • Dokümanlarınıza erişin, yenilerini ekleyin
  • Uygulamamız ile masraf belgesinin fotoğrafını çekin, formu doldurun, onaya gönderin süreç hemen başlasın
Bilgi

İş Akışının Faydaları Nelerdir? x

Yönetimin günlük operasyona değil de, stratejik operasyonlara yoğunlaşmasını sağlar.

Yönetimin süreçler üzerindeki kontrolünü arttırır

Süreçlerinizdeki problemli yerlerinin ortaya çıkmasına yardımcı olur

Karar verme süresini kısaltır

İşlerin doğru yetkinlikteki kişilere atanmasını sağlar

Kurumsal uygulamalarınızla entegre çalışarak verimliliği artırır

Kaynak kullanımını optimize eder

Operasyon  maliyetlerinizi düşürür

Sürekli olarak süreçleri iyileştirmenize olanak sağlar

Mobil ve diğer katılımcıların tek platform da çalışmalarını sağlar

Değişen koşullar karşınında süreçlerinizin, hızlıca uyum göstermesini sağlar

İnsan kaynağınızı daha doğru kullandığınız için verimliliğiniz artar

Bizden Haberler x