İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfa > PaperWork İş Akışı

Kurumsal uygulamalarınızla entegre çalışan iş akışları, takım çalışmasını geliştirir

Çözümümüz ,süreçlerin müşteri taleplerini en hızlı ve verimli olarak karşılayacak şekilde yapılandırılmasını sağlar. Görevlerin kurallara göre dağıtılması sürecin kalitesini artırır. Süreçlerin izlenebilirliği ve kişiler üzerindeki iş yükünün takip edilmesisorunlu noktaların tespit edilip düzeltilmesine olanak sağlar. Takım çalışmasını geliştirir, iletişimi arttırır ve koordinasyonu sağlar. Sahip olduğumuz yüksek yazılım teknolojisi, PaperWork’ü esneklik ve entegrasyon alanlarında rakipsiz kılmaktadır. Kurumlar sektör ve sürecin içeriğinden bağımsız olarak, tüm iş akışlarını PaperWork ile yönetebilir; üretim, insan kaynakları, sözleşme, e fatura, satınalma, kalite, operasyon, satış, müşteri şikayetleri ve bunun gibi akışlar. Gelişmiş raporlama altyapısı, sürecin her adımdan toplanan bilgileri yönetime raporlar. Klasik iş akışı sistemlerinden farklı olarak PaperWork akış sırasında topladığı verilerle yöneticilere geri bildirim sağlar. Bu verilere göre yapılan değişikliklerle, iş akışlarınız daha verimli hale gelir. Süreç çıktılarının ölçülebilmesi, verimlilik için değişimi  şirket kültürünün bir parçası yapar.

PaperWork İş akışı, farklı uygulamalarını ve çalışanları süreçler ile birbirine bağlar. İşlerin en verimli şekilde yürümesi için yönlendirir. Bu yaklaşım ile süreç içerisinde ihtiyacınız olan tüm bilgiler, diğer veri kaynaklarından sistem üzerinde toplanır. Böylece doğru bilgi, doğru zamanda elinizde olur. İşiniz hakkında doğru kararlar alır, operasyonunuzu en verimli hale getirirsiniz. PaperWork dijital ortamda, çalışanlarınızdan en yüksek performansı elde etmenizi sağlar. Farklı platformların ve uygulamaların olduğu karmaşık süreçlerde mucizeler yaratır. Sürecin kesintisiz devam etmesini sağlar, veriyi oluştuğu yerden alırken anlamlandırır ve ilgili sürece yönlendirir. Operasyon birimlerinin, her zaman doğru ve güncel içerik ile işlem yapmasını sağlar. Kullanıcılar, diğer kurumsal uygulamalardan ya da mobil cihazlardan PaperWork üzerindeki iş akışlarını başlatabilirler. PaperWork arka planda, kurumsal uygulamalarla entegre çalışan iş akışı motorudur. Çalışanların cihaz ve uygulamalardan bağımsız olarak sürecin bir parçası olmasını sağlar.

 

 

Kullanıcılarınızı Sınırlamayın!!!
Her ortamdaki uygulamalarımız ile akışlarınızı yönetin

  • IOS & Android mobil uygulama
  • Web uygulama
  • Outlook iş akışı add in (eklentisi)
  • E posta onay
  • SDK üzerinde geliştirilen uygulama

Kolay iş akışı tasarımı x

  • MS Visio benzeri iş akışı tasarım aracı
  • 100+ hazır aktivite ile grafik ortamda sürükle bırak ile iş akışı tasarımı
  • Dünya standartı BPMN 2.0 ve Swimlane desteği ile, yüksek tasarım kalitesi
  • Kodlama ihtiyacını en aza indiren parametrik tanımlama altyapısı

İş akışı Outlook add in, benzersiz kullanım kolaylığı x

PaperWork WorkFlow uygulamamız, Outlook içerisine add in olarak yerleştirildi. Outlook içerisindeki iş akışı uygulamamız, Web ara yüzümüz ile benzer özellikleri taşımaktadır. Böylece PaperWork kullanıcıları sadece, Outlook uygulamamızı kullanarak, iş akışı başlatabilir veya atanan görevlerle ilgili işlemleri , başka bir uygulama açmadan yapabilirler.

 

Bilgi

Özellikler x

İşin geçtiği adımların grafik ortamda görsel takibi.

Kişi, grup ve ünvan bazlı iş atama.

Akışın geçtiği adımların tarihçesi, işlem süreleri.

Elektronik Form üzerindeki her veriden otomatik olarak işi yönlendirme.

Her ortamdan belgeli ya da belgesiz iş akışı başlatabilme.

Aynı anda birden fazla active directory ile çalışabilme.

Zamanlayıcı ile kullanıcıların verilen hedef sürede işi yapmalarını sağlar x

  • Hedef sürede işin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmek
  • Kişiye veya gruba atanan her  işe,sabit görev tamamlama süresi vermek
  • Kişiye veya gruba atanan her işe, dimanik olarak, ayrı ayrı görev tamamlama süresi vermek
  • Hedef süre aşıldığında otomatik olarak aksiyon almak;
    • Uyarı e postası göndermek
    • İşi başkasına atamak
    • İşi aynı kişiye tekrar atamak
    • Web servisi ile diğer uygulamaları tetiklemek
    • DLL (Metod) çağırarak işlem yapmak

SAP veya Oracle gibi sistemlerledeki kullanıcı listeleri ile senkronizasyon.

İş akışı,form üzerindeki verilerden,sürecin herhangi bir adımında bir word taslağını doldurarak otomatik belge yaratabilir.

E posta dinleme, e postanın içinde geçen kelimelere göre otomatik olarak belirli bir iş akışının başlatılması.

Kişilerin üzerinde bekleyen tüm işleri tarihçeleri ile izleyebilme.

PaperWork SDK kullanarak, iş akışımızın kendi uygulamalarınızla arayüz entegrasyonu.

Form içerisindeki verilerden otomatik olarak akışın isimlendirilmesi

Performans kriteri (KPI) ile kimin ne yaptığını anlık olarak izleyin x

  • Kimin az çalıştığını, kimin yardıma ihtiyacı olduğu metrik olarak tespit etmek
  • Hedef süreyi aşan sorunlu süreçleri hemen tespit etmek
  • Kişiye veya gruba işler için hedef süre vermek
  • Birden fazla adıma ortak hedef süre vermek
  • Bir akış için istediğiniz kadar KPI tanımlak
  • KPI raporu ile süre aşım ve gerçekleşme sürelerinin takibi

Vekalet verin, işiniz aksamasın x

  • Her akışa süreli veya süresiz, farklı kişilere vekalet vermek
  • Delegasyon ile, akışı başkasına devretmek
  • Yönlendirme ile, akışı istenilen adıma göndermek
  • Verilen vekaletleri toplu olarak görebilme
  • Mobil uygulamadan vekalet verebilme

Akışın birden fazla kola yönlenmesi, belirlenen kurala göre bir sonraki adıma geçmesi

Akış sizden geçtikten sonra, durumunun takibi

Her akışa özel kod kütüphanesi ile script' lerin merkezi yapıdan kullanılması

Her akışın tasarım ve yönetim yetkilerinin ayrı ayrı tanımlanması

Akışlarda formlar içerisinde geçen verilerden arama yaparak, istenilen akışın bulunması

Akışın, yetkili kullanıcı tarafından istenilen adıma geri veya ileri alınması

Başka bir akışı başlatmak çok kolay (Alt iş akışı) x

  • Akışın parçalara bölünmesi ile, uyarlama süresinin kısalması.
  • Akış parçalarının, diğer akışlardan çağrılabilmesi ile değişiklik ve destek yönetiminin kolaylaşması.
  • Ana akışın başka bir akışı otomatik başlatması.
  • İstenilen verilerin ve akış ekindeki belgelerin, alt akışa otomatik aktarılması.
  • Alt akış bitince istenilen verilerin üst akışa taşınması.
  • İşlemlerin kod yazmadan parametrik tanımlamalarla yapılması.

Uyarı ve onay elektronik postaları ile her zaman süreçten haberdar olun x

  • E posta sihirbazı ile parametrik olarak uyarı ve onay e postalarının oluşturulması
  • E postaların, kodlama gerektirmeden sihirbaz ile, dakikalar içinde hazırlanması
  • Iş ataması yapıldığında bildirim  e postası gönderimi
  • Hedef süre aşımında uyarı e postası gönderimi
  • Form içerisindeki verilerin ve ekindeki belgelerin dinamik olarak e posta ile gönderimi
  • Gelen onay e postası üzerindeki linklere tıklandığında akışın otomatik olarak yönlenmesi

Ünvana iş ataması yapın, değişiklikler sizi yormasın x

  • Organizasyon şemaları, İK uygulamaları, SAP, Oracle ve bunun gibi uygulamalarla entegre çalışır
  • Kişi yerine ünvana iş ataması yapın, görev değişikliği olduğunda, işler otomatik olarak o ünvandaki kişiye gider
  • Sınırsız sayıda organizasyon şeması tanımlanır
  • Her işlem adımına ayrı organizasyon şeması atanabilir
  • Ünvana iş atama destek maliyetlerinizi düşürür

Akış sırasında toplanan belgelerin, otomatik olarak doküman yönetimine aktarılması

Akışa bitiş süresi vererek, otomatik aksiyonlar tanımlamak

İş akışı sırasında belgeyi e imza ile imzalayıp, KEP ile gönderme

İstediğiniz kadar çalışma takvimi tanımlamak

İşlem adımının belirli bir süre veya form üzerindeki tarihe kadar bekletilmesi

Atanan işler, gelen belgeler, mesajlar ve uyarılar için görsel gösterim

Elektronik Formu tasarlayın her ortamda çalışsın x

  • 10+ hazır aktivite ile grafik ortamda sürükle bırak ile form tasarlama
  • Yaratılan formun otomatik olarak IOS ve Android uygulamalarımızda çalışması
  • Tab’lar ile birbirine bağlı çok sayıda form yaratabilme
  • Elektronik form üzerinde doğrudan C# .NET kodu yazabilme
  • Elektronik form üzerinden SDK da bulunan tüm fonksiyonları çağırabilme
  • Form üzerinden, web servisi çağırarak  diğer uygulamalardan veri alma ve yazma
  • Form üzerinden, parametre göndererek .NET DLL’ i çağırabilme
  • Form üzerinden, database plugin özelliği ile SQL, Oracle gibi veritabanlarına doğrudan bağlantı

HTML5 formlar her uygulama içerisinden çalışır x

  • Form tasarlandığı anda HTML5 versiyonunun da otomatik olarak oluşması
  • Sharepoint ve diğer uygulamaların içerisinden bu formların çağrılabilmesi
  • Kendi mobil uygulamalarınızdan formun çağrılabilmesi
  • Formların kurumsal uygulamaların içinden kullanılabilmesi, farklı uygulamaların ara yüzlerinden de iş akışının kullanılması sağlar

Kuralı değiştirin, ilgili formlar ve iş akışları otomatik güncellensin x

Kural Motoru(Rule Engine)

İş akışlarında ve elektronik formlarda yapılan kontroller, sabit değişkenler ve kodlama gerektiren kurallar merkezi bir kütüphane de toplanır. PaperWork Kural Motoru tüm bu bilgilerin merkezi olarak yönetilmesini sağlar. Kütüphanede ki kural bileşenlerinde  bir değişiklik yapıldığında,  formlar ve iş akışlarında değişiklik yapmadan tüm sistemin yeni parametrelere göre çalışması sağlanır. Kural motoru, iş akışının uyarlama süresini kısaltır ve destek maliyetlerini düşürür.

Kural motoru bileşenleri;

  • Global Değişkenler
    Tüm akışlarda ve elektronik formlarda kullanılan, zaman içerisinde değişiklik gösterebilecek değerlerdir.
  • Listeler
    Kural Motorunda tanımlanan listeler varlık kontrollerinde kullanılırlar. Örneğin ‘İş Akışının belli bir adımında akıştaki değer liste değerlerinden birisine eşit ise şu adıma git’ gibi tanımlamalar yapılabilir.
  • Tablolar
    PaperWork Kural Motorunda MS Excel’de olduğu gibi tablo oluşturmak mümkündür. Amaç verilen satır veya sütun değerlerine göre geçerli veriyi alarak kullanmaktır.
  • Fonksiyonlar (C# kod parçaları)
    Tanımlama ile uyarlanamayacak kadar karmaşık kurallar,bütünleşik kod yazma ortamında C# kullanılarak oluşturulur.
  • Test
    Entegre test ortamı sayesinde oluşturulan kurallar anında çalıştırılabilir. Daha üretim ortamına geçmeden olası ek ihtiyaçlar, değişiklikler, hatalar anında görülerek gerekli önlemler alınabilir.
Broşür

Kural Motoru Avantajları x

Bakım ve destek maliyetleri düşürür. Bir kural bileşeni değiştiğinde bağlı olan tüm form ve iş akışları otomatik olarak güncellenir.

Entegre test ortamı sayesinde oluşturulan kurallar çalıştırılır kontrol edilir.

Kurum içerisindeki tüm kurallar merkezi tek bir yapı üzerinde toplanır. Kurallar şeffaf olarak izlenir, optimizasyon yapılır.

Hata oranı düşer, standart sağlanır.

Kurallarda yapılacak değişikliklerin nereleri etkileyeceği önceden görülür.

Kural bileşenleri, birden fazla iş akışında ve elektronik formda kullanılabilir.

Dinamik belge yaratma x

Süreç sırasında ihtiyaç duyulan belgeyi oluşturmak için ,kullanıcının yaptığı dokümanı açma, düzenleme, kopyalama yapıştırma gibi zaman kaybına neden olan  işlemleri ortadan kaldırır. Belge form üzerindeki verilerden otomatik oluşur. Oluşan belge belirtilen kurala göre e posta veya indirme linki olarak otomatik olarak paylaşılır.

  • Form ve iş akışı verilerinden otomatik olarak word taslağını doldurarak yeni belge yaratır
  • Süreç sırasında belgenin otomatik yaratılması, belge standardını sağlar
  • Yanlış  belge kullanımının önüne geçer
  • Hatalı doküman oluşumunu engeller
  • Belgenin akışa dahil edilmesi, kullanıcı inisiyatifine kalmaz
  • Belge oluşturmak için zaman harcamanıza gerek kalmaz
  • Yaratılan belge otomatik olarak doküman yönetimi sistemine aktarılır

Süreç metriklerine hemen ulaşın x

  • Grafiksel rapor tasarım aracı
  • E formlardan rapor oluşturma
  • İş akışlarından rapor oluşturma
  • Grafik desteği
  • İş akışı KPI (performans) raporları
  • Kişiler üzerindeki iş durumu
  • Biten, devam eden iş akışları
  • Gelen E faturalar
  • Süreç durum raporu

Entegrasyon eklentileri x

Entegrasyon eklentilerinin kullanımı çok kolaydır. Entegrasyon eklentisini sürükleyip iş akışı tasarımına ekleyin. Parametreleri tanımlayın, kod yazmaya gerek kalmadan veri alışverişi hemen başlar.

Bilgi

Görevlerin önceliğini belirleyin x

  • Akışlarınızın önem derecesini belirleyin

  • Kurum için önemli süreçlerin puanlarını arttırın

  • Her akışa düşük, normal, acil, çok acil diye önceliklendirme yapın

  • Önceliklere, her akış için farklı puan verin

  • Belirli zaman aralığında, öncelik puanı artsın

  • Yüksek puanlı önemli işler her zaman en üste olsun

  • Kullanıcının işlem önceliğini yönetim belirlesin

Akış versiyonlama x

  • Versiyonlama ile önceki akışlar, eski versiyondan, yeni akışlar ise yeni versiyondan ilerler
  • Taslak modunda ise yapılan değişiklik hemen devreye girer
  • Akış tarihçesi yapılan tüm işlemleri kayıt altına alır
  • Tarihçede akışın tasarımı, scriptler ve tanımlamalar gibi tüm veriler tutulur
  • En son akış ne zaman, kim tarafından ve ne değişiklik yapılmış bilgisi kayıt altına alınır
  • Tarihçede akışın herhangi bir versiyonuna geri dönülebilir

Bizden Haberler x