İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfa > PaperWork İş Akışı

Kurumsal uygulamalarınızla entegre çalışan iş akışları, takım çalışmasını geliştirir

Çözümümüz ,süreçlerin müşteri taleplerini en hızlı ve verimli olarak karşılayacak şekilde yapılandırılmasını sağlar. Görevlerin kurallara göre dağıtılması sürecin kalitesini artırır. Süreçlerin izlenebilirliği ve kişiler üzerindeki iş yükünün takip edilmesisorunlu noktaların tespit edilip düzeltilmesine olanak sağlar. Takım çalışmasını geliştirir, iletişimi arttırır ve koordinasyonu sağlar. Sahip olduğumuz yüksek yazılım teknolojisi, PaperWork’ü esneklik ve entegrasyon alanlarında rakipsiz kılmaktadır. Kurumlar sektör ve sürecin içeriğinden bağımsız olarak, tüm iş akışlarını PaperWork ile yönetebilir; üretim, insan kaynakları, sözleşme, e fatura, satınalma, kalite, operasyon, satış, müşteri şikayetleri ve bunun gibi akışlar. Gelişmiş raporlama altyapısı, sürecin her adımdan toplanan bilgileri yönetime raporlar. Klasik iş akışı sistemlerinden farklı olarak PaperWork akış sırasında topladığı verilerle yöneticilere geri bildirim sağlar. Bu verilere göre yapılan değişikliklerle, iş akışlarınız daha verimli hale gelir. Süreç çıktılarının ölçülebilmesi, verimlilik için değişimi  şirket kültürünün bir parçası yapar.


PaperWork İş akışı, farklı uygulamalarını ve çalışanları süreçler ile birbirine bağlar. İşlerin en verimli şekilde yürümesi için yönlendirir. Bu yaklaşım ile süreç içerisinde ihtiyacınız olan tüm bilgiler, diğer veri kaynaklarından sistem üzerinde toplanır. Böylece doğru bilgi, doğru zamanda elinizde olur. İşiniz hakkında doğru kararlar alır, operasyonunuzu en verimli hale getirirsiniz. PaperWork dijital ortamda, çalışanlarınızdan en yüksek performansı elde etmenizi sağlar. Farklı platformların ve uygulamaların olduğu karmaşık süreçlerde mucizeler yaratır. Sürecin kesintisiz devam etmesini sağlar, veriyi oluştuğu yerden alırken anlamlandırır ve ilgili sürece yönlendirir. Operasyon birimlerinin, her zaman doğru ve güncel içerik ile işlem yapmasını sağlar. Kullanıcılar, diğer kurumsal uygulamalardan ya da mobil cihazlardan PaperWork üzerindeki iş akışlarını başlatabilirler. PaperWork arka planda, kurumsal uygulamalarla entegre çalışan iş akışı motorudur. Çalışanların cihaz ve uygulamalardan bağımsız olarak sürecin bir parçası olmasını sağlar.

Kullanıcılarınızı Sınırlamayın!!!
Her ortamdaki uygulamalarımız ile akışlarınızı yönetin

  • IOS & Android native mobil uygulama
  • PW Outlook iş akışı uygulaması
  • SAP içinden çalışan PW iş akışı
  • Web uygulama
  • E posta onay
  • Kurumsal uygulamalarınız içerisinden onay

Kolay iş akışı tasarımı x

  • MS Visio benzeri iş akışı tasarım aracı
  • 100+ hazır aktivite ile grafik ortamda sürükle bırak ile iş akışı tasarımı
  • Dünya standartı BPMN 2.0 ve Swimlane desteği ile, yüksek tasarım kalitesi
  • Kodlama ihtiyacını en aza indiren parametrik tanımlama altyapısı

İş akışı Outlook add in, benzersiz kullanım kolaylığı

PaperWork WorkFlow uygulamamız, Outlook içerisine add in olarak yerleştirildi. Outlook içerisindeki iş akışı uygulamamız, Web ara yüzümüz ile benzer özellikleri taşımaktadır. Böylece PaperWork kullanıcıları sadece, Outlook uygulamamızı kullanarak, iş akışı başlatabilir veya atanan görevlerle ilgili işlemleri , başka bir uygulama açmadan yapabilirler.

Bilgi

Performans kriteri (KPI) ile kimin ne yaptığını anlık olarak izleyin x

  • Kimin az çalıştığını, kimin yardıma ihtiyacı olduğu metrik olarak tespit etmek
  • Hedef süreyi aşan sorunlu süreçleri hemen tespit etmek
  • Kişiye veya gruba işler için hedef süre vermek
  • Birden fazla adıma ortak hedef süre vermek
  • Bir akış için istediğiniz kadar KPI tanımlak
  • KPI raporu ile süre aşım ve gerçekleşme sürelerinin takibi

Anlık durum bilgisi x

Süreçlerin tarihçesi, swimlane akış diyagramı üzerinde farklı renk gösterimi ile takip edilebilmektedir. İşin süreç içerisinde tamamlanan adımları mavi, işlem için beklediği adım kırmızı ile gösterilir. Kullanıcı sürecin hangi adımda olduğu bilgisine görsel olarak da erişebilir. Süreçler anlık olarak izlenir. Kişilere ne zaman atama yapıldığı ve ne kadar sürede işlem gördüğü gibi bilgilere, kullanıcılar bir tıklama ile erişebilir.

Zamanlayıcı, kullanıcıların verilen hedef sürede işi yapmalarını sağlar x

  • Hedef sürede işin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmek
  • Kişiye veya gruba atanan her  işe,sabit görev tamamlama süresi vermek
  • Kişiye veya gruba atanan her işe, dimanik olarak, ayrı ayrı görev tamamlama süresi vermek
  • Hedef süre aşıldığında otomatik olarak aksiyon almak;
    • Uyarı e postası göndermek
    • İşi başkasına atamak
    • İşi aynı kişiye tekrar atamak
    • Web servisi ile diğer uygulamaları tetiklemek
    • DLL (Metod) çağırarak işlem yapmak

Vekalet verin, işiniz aksamasın x

  • Her akışa süreli veya süresiz, farklı kişilere vekalet vermek
  • Delegasyon ile, akışı başkasına devretmek
  • Yönlendirme ile, akışı istenilen adıma göndermek
  • Verilen vekaletleri toplu olarak görebilme
  • Mobil uygulamadan vekalet verebilme

Başka bir akışı başlatmak çok kolay (Alt iş akışı) x

  • Akışın parçalara bölünmesi ile, uyarlama süresinin kısalması.
  • Akış parçalarının, diğer akışlardan çağrılabilmesi ile değişiklik ve destek yönetiminin kolaylaşması.
  • Ana akışın başka bir akışı otomatik başlatması.
  • İstenilen verilerin ve akış ekindeki belgelerin, alt akışa otomatik aktarılması.
  • Alt akış bitince istenilen verilerin üst akışa taşınması.
  • İşlemlerin kod yazmadan parametrik tanımlamalarla yapılması.

Ünvana iş ataması yapın, değişiklikler sizi yormasın x

  • Organizasyon şemaları, İK uygulamaları, SAP, Oracle ve bunun gibi uygulamalarla entegre çalışır
  • Kişi yerine ünvana iş ataması yapın, görev değişikliği olduğunda, işler otomatik olarak o ünvandaki kişiye gider
  • Sınırsız sayıda organizasyon şeması tanımlanır
  • Her işlem adımına ayrı organizasyon şeması atanabilir
  • Ünvana iş atama destek maliyetlerinizi düşürür

Uyarı ve onay elektronik postaları ile her zaman süreçten haberdar olun x

  • E posta sihirbazı ile parametrik olarak uyarı ve onay e postalarının oluşturulması
  • E postaların, kodlama gerektirmeden sihirbaz ile, dakikalar içinde hazırlanması
  • Iş ataması yapıldığında bildirim  e postası gönderimi
  • Hedef süre aşımında uyarı e postası gönderimi
  • Form içerisindeki verilerin ve ekindeki belgelerin dinamik olarak e posta ile gönderimi
  • Gelen onay e postası üzerindeki linklere tıklandığında akışın otomatik olarak yönlenmesi

HTML5 formlar her uygulama içerisinden çalışır x

  • Form tasarlandığı anda HTML5 versiyonunun da otomatik olarak oluşması
  • Sharepoint ve diğer uygulamaların içerisinden bu formların çağrılabilmesi
  • Kendi mobil uygulamalarınızdan formun çağrılabilmesi
  • Formların kurumsal uygulamaların içinden kullanılabilmesi, farklı uygulamaların ara yüzlerinden de iş akışının kullanılması sağlar

Entegrasyon eklentileri x

Entegrasyon eklentilerinin kullanımı çok kolaydır. Entegrasyon eklentisini sürükleyip iş akışı tasarımına ekleyin. Parametreleri tanımlayın, kod yazmaya gerek kalmadan veri alışverişi hemen başlar.

Bilgi

Görevlerin önceliğini belirleyin x

  • Akışlarınızın önem derecesini belirleyin
  • Kurum için önemli süreçlerin puanlarını arttırın
  • Her akışa düşük, normal, acil, çok acil diye önceliklendirme yapın
  • Önceliklere, her akış için farklı puan verin
  • Belirli zaman aralığında, öncelik puanı artsın
  • Yüksek puanlı önemli işler her zaman en üste olsun
  • Kullanıcının işlem önceliğini yönetim belirlesin

Akış versiyonlama

  • Versiyonlama ile önceki akışlar, eski versiyondan, yeni akışlar ise yeni versiyondan ilerler
  • Taslak modunda ise yapılan değişiklik hemen devreye girer
  • Akış tarihçesi yapılan tüm işlemleri kayıt altına alır
  • Tarihçede akışın tasarımı, scriptler ve tanımlamalar gibi tüm veriler tutulur
  • En son akış ne zaman, kim tarafından ve ne değişiklik yapılmış bilgisi kayıt altına alınır
  • Tarihçede akışın herhangi bir versiyonuna geri dönülebilir

Süreçlerinizi tek platform üzerine taşıyın x

PaperWork elektronik formları ve kolay entegrasyon yeteği ile süreçlerinizin tek bir noktadan yönetilmesini sağlar. Süreçleri devam ettirmek için,farklı farklı uygulamalardan giriş zorunluluğunu ortadan kaldırır. Kullanıcıları yormaz. Süreçlerin, ERP ve diğer uygulamalar arasında sıkışıp kalmasını engeler.

Özellikler x

İşin geçtiği adımların grafik ortamda görsel takibi

Kişi, grup ve ünvan bazlı iş atama

SAP veya Oracle gibi sistemlerledeki kullanıcı listeleri ile senkronizasyon

İş akışı, form üzerindeki verilerden, sürecin herhangi bir adımında bir word taslağını doldurarak otomatik belge yaratabilir

Akışın birden fazla kola yönlenmesi, belirlenen kurala göre bir sonraki adıma geçmesi

Akış sizden geçtikten sonra, durumunun takibi

Akış sırasında toplanan belgelerin, otomatik olarak doküman yönetimine aktarılması

Akışa bitiş süresi vererek, otomatik aksiyonlar tanımlamak

Akışın geçtiği adımların tarihçesi, işlem süreleri

Elektronik Form üzerindeki her veriden otomatik olarak işi yönlendirme

E posta dinleme, e postanın içinde geçen kelimelere göre otomatik olarak belirli bir iş akışının başlatılması

Kişilerin üzerinde bekleyen tüm işleri tarihçeleri ile izleyebilme

Her akışa özel kod kütüphanesi ile script’ lerin merkezi yapıdan kullanılması

Her akışın tasarım ve yönetim yetkilerinin ayrı ayrı tanımlanması

İş akışı sırasında belgeyi e imza ile imzalayıp, KEP ile gönderme

İstediğiniz kadar çalışma takvimi tanımlamak

Her ortamdan belgeli ya da belgesiz iş akışı başlatabilme

Aynı anda birden fazla active directory ile çalışabilme

PaperWork SDK kullanarak, iş akışımızın kendi uygulamalarınızla arayüz entegrasyonu

Form içerisindeki verilerden otomatik olarak akışın isimlendirilmesi

Akışlarda formlar içerisinde geçen verilerden arama yaparak, istenilen akışın bulunması

Akışın, yetkili kullanıcı tarafından istenilen adıma geri veya ileri alınması

İşlem adımının belirli bir süre veya form üzerindeki tarihe kadar bekletilmesi

Atanan işler, gelen belgeler, mesajlar ve uyarılar için görsel gösterim

Bizden Haberler x