İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

İpragaz

Proje Detayıx

İpragazx

SAP ile entegre mutabakat ve satılma süreçlerinin yönetilmesi

İpragaz da ilk faz olarak planlanan mutabakat ve satınalma alanlarında ki beş akış canlı kullanımına geçti. Belirtilen iş akışları SAP ile entegre çalışmaktadır. SAP ile olan entegrasyonlar, PaperWork’ün SAP konnektörü ile, kod yazmadan yapılmaktadır. Bu sayede entegrasyon için gereken uyarlama ve destek süreleri düşmekte, proje süresi kısalmaktadır.

Kullanıcılar PaperWork üzerinden istediği anda, belirli firmalar veya tüm firmalar içincari mutabakat süreci başlatabilir. Müşteri numarası, tarih ve hesap bilgileri ile PaperWork, SAP üzerinden bilgileri alır. Kullanıcı mutabakat tipi olarak, e-posta, faks veya pdf seçeneklerinden birini veya hepsini seçebilir. Faks seçildiğinde PaperWork bilgileri faks sunucusuna yönlendirir. PDF seçildiğinde ise cari mutabakat PDF’ lerini otomatik olarak yaratır. Doküman yönetim sisteminde, kargo ile gönderim yapacak departmanın klasörüne ekler ve uyarı e postası göndererek bilgilendirir. E posta ile mutabakat seçildiğinde, sistem, SAP den yaklaşık 10.000 bayisi için cari mutabakat bilgisini alır. İş akışı, dinamik belge yaratma özelliğini kullanarak, cari mutabakat belgelerini  otomatik olarak yaratır. Bayilere cari mutabakat ile ilgili E-posta gönderilir.
E posta içerisinde  mutabakat durumunu bildirmesi için bir link de bulunur. Müşteriler bu link aracılığı ile  açılan web uygulamasından mutabakata onay veya red olarak cevap verir. Verilen cevaplar PaperWork üzerinde güncellenir ve finans departmanı tarafından kolaylıkla takip edilir. Müşterilere gönderilen link ile açılan uygulama, PaperWork SDK kullanılarak geliştirilmiştir. Kolay kullanılabilmesi için arayüzü oldukça basit tasarlanmıştır. Müşteri bu uygulamada kendisine iletilen mutabakat belgelerini görür. Eğer red eder ise red nedenini yazar ve kendi mutabakat belgelerini sisteme yükler. İpragazın finans departmanı yapılan işlemleri PaperWork üzerinde anlık olarak izler.

BaBs Mutabakat sürecide cari mutabakat süreci ile aynı şekilde çalışmaktadır. Kullanıcılar tarih aralığı ve şirket kodunu girerek akışı başlatır.  SAP üzerinden gerekli bilgiler alınır. Kullanıcı e-posta veya faks mutabakat seçeneklerinden birini veya hepsini seçer. Cari Mutabakat sürecinde olduğu gibi müşteriler e-posta ile gönderilen link üzerinden web uygulamasına ulaşarak mutabakata cevaplarını iletirler.

Satın alma grubundaki kullanıcılar, Sipariş, Talep ve KAP Hareketleri süreçlerini SAP ara yüzlerinden başlatırlar. İş akışları PaperWork’de devam eder. İşlemler daha önceden tasarladığınız sürece göre, onay kademelerinden geçer. Kullanıcılar iş akışı sırasında Onay veya Ret verebilir, başkasına yönlendirebilir, geri iade edebilir, açıklama yazabilir, belge ekleyebilir. Aynı zamanda işlerin otomatik atanması için bir dağıtım reçeteniz var ise kural motoru, iş atamalarını otomatik olarak gerçekleştirir. İş akışlarının onay/red gibi benzeri işlemlerini, iş akışının gönderdiği e postadaki linklere tıklayarak da gerçekleştirebilirsiniz. Ya da mobil uygulama ile de iş akışındaki işlemleri yapabilirsiniz. Her onay kademesinden sonra yapılan işlem SAP’de güncellenir. Akış sonunda talep açan kullanıcıya bilgilendirme e-postası gönderilir.
Yapılan tüm işlemlere ait dokümanlar eş zamanlı olarak PaperWork’ün doküman yönetimi sisteminde toplanır. SAP ECM modülümüz ile bu dokümanlara doğrudan SAP arayüzlerinden erişebilirsiniz.