İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

Otokoç Otomotiv

Proje Detayıx

Otokoç Otomotivx

Otokoç Otomotiv milyonlarca evrakı yönetmek için PaperWork Enterprise çözümünü tercih etti.

Kurulduğu günden bu yana “koşulsuz müşteri memnuniyeti” ilkesini benimseyen Otokoç Otomotiv, Türkiye’nin dört bir yanındaki belgelerini tek bir merkezde toplayarak tüm yönetimini PaperWork Enterprise ile gerçekleştirmeye başladı.

Koç Holding’in otomotiv sektöründeki ilk yatırımı olan Otokoç Otomotiv, Avis, Budget, Birmot ve Otokoç markaları ile Türkiye’nin her köşesine yayılmış birçok noktasıyla ticari ve bireysel müşterilerin tüm araç ihtiyaçlarını karşılıyor. Bu noktalarında dijital dönüşüme ihtiyaç duyan şirket, tüm evraklarını GGSoft’un sunduğu PaperWork Enterprise çözümüne emanet etti. Yeni araç satışı, 2. el araç hizmetleri, araç kiralama, sigorta ve finansman çözümleri, araç koruma sistemleri sunan Otokoç Otomotiv özellikle “Avis” ve “Budget” markaları altında gerçekleşen araç kiralama hizmetlerine ait üretilen çok sayıda belge ve evrakları elektronik ortamda saklama ihtiyacını hissetmiştir.

Tüm belgelere her an, her yerden erişim imkânı sağlandı

GGSoft’un KoçSistem’in de desteğini alarak gerçekleştirdiği projeyle birlikte tüm evraklar tek bir merkezde GGSoft ekibi tarafından taranarak dijital ortama aktarılıyor. PaperWork Enterprise ürünü sayesinde tüm çalışanlara ihtiyaçları kadar yetkilendirme verilerek, her ortamdan her belgeye erişim sağlandı. 2015 yılı itibari toplam 9.000.000 belge sistemde arşivlenmiş bulunuyor. Yıllık yaklaşık 2 milyon 500 bini aşkın sayfa ve 300 bin dokümanın PaperWork üzerine arşivlenirken, Türkiye’nin farklı lokasyonlarında bulunan “Avis” ve “Budget” ofisi çalışanları tüm bu belgelere ulaşmak için yalnızca bir web tarayıcısına ihtiyaç duyuyor.

Hem müşteri memnuniyeti hem de çalışan motivasyonu arttı

İhtiyaç duyulduğunda dijital ortamda bulunan evrakların dökümünü hem merkezden hem de istenilen ofisten almak çok kolay hale geldi. PaperWork Enterprise ile hem iş gücü kaybının önüne geçildi hem de müşteri memnuniyeti sağlandı. Arşive gidilerek harcanan zamanın önüne geçildi. Bu durum çalışan motivasyonunu ve verimliliğini de artırdı.

“Türkçe olduğu için kullanıcılar kolayca uyum sağladı

Evrakların merkeze taşınmasıyla kaybolma riskinin de ortadan kalktığını dile getiren Onur Özatalay, PaperWork ile fiziksel yer ve maliyet tasarrufu sağlandığını vurguladı ve ekledi: “Ofislerdeki çalışanlar ERP programları içerisinde PaperWork çıktılarına ulaşabiliyor. Merkezdeyse daha özellikli kullanımla evraklara dijital ortamda not alınabiliyor, gerektiğinde üzerinde değişiklik yapılabiliyor. Türkçe olduğu için çalışanlar kolaylıkla uyum sağladı. Oldukça kısa sürede gerçekleştirilen entegrasyona uyum sayesinde çalışanların BT ekibine olan bağımlılığı da oldukça azaldı.”

Kullanılan uygulama ve alınan servisler,

PaperWork Enterprise Content Server,
PaperWork Index Server,
PaperWork E-Form Desinger,
PaperWork Fast Archive,
PaperWork Report Desinger,
PaperWork Full Text Search, OCR Server,
.Net Kütüphanesi (SDK),
Active Directory Entegrasyonu,
PaperWork Compress,
PaperWork Barcode,
PaperWork Transfer,

Yetkili kişi
Onur Özatalay 0 216 587 98 00 onuro@otokocotomotiv.com.tr

.