09
Eyl

Operasyonel Verimlilik

Operasyonel Verimlilik


Dijital dünya da rekabet, firmanın dijitalleşme skoruna bağlı olarak işleri kolaylaştırmakta ya da zorlaştırmaktadır. Operasyonel mükemmellik kavramı yeni dünyanın temel taşı olmuştur. Firmalarının pazarda farklılaşması,ancak operasyonlarındaki sürdürülebilir gelişme ile mümkün hale gelmiştir. Operasyonel mükemmellik altı sigma, kaizen, yalın yönetim gibi sistemlerin uygulanması sonucunda iş süreçlerinin doğru kaliteli yönetilmesi ve iş kültürün yaratılması olarak tanımlanabilir.

Karlılığın rekabet koşullarından dolayı azaldığı dijital dünyada,ürün farklılığı, fiyat düşürme gibi konularda uygulanan klasik tedbirler, rakipler tarafından kısa sürede kopyalandığı için işe yaramıyor. Sürdürülebilir rekabet ve kar yaratan strateji ile birlikte çalışanların işe adanmışlığı,şirketlerin hayatta kalmasını sağlıyor.

Teknolojinin hızlı gelişimi, pazarı ve iş yapma şeklimizi değiştirdi. Yaptığımız her işin merkezinde müşteri olmalıdır. Hayatta kalabilmek için yüksek performans göstermenin yeterli olmadığı bir dünyada yaşıyoruz. Operasyonların sürekli olarak iyileştirilmesi ve geliştirilmesi, kurumların üstesinden gelmesi gereken en kritik konuların başında gelmektedir

Yönetim tarafından belirlenen stratejilerin, belirli bir plan dahilinde müşteri, tedarikçi ve çalışanlar üçgeninde uygulanması ancak kaliteli süreçler ile mümkündür. Günün sonunda, iş akışları stratejinin adım adım hayata geçirilmesini ve kontrol edilmesini sağlar.

Süreçlerin otomatize edilmesi ve verimliliğin arttırılması bakış açısı tek başına yeterli değildir. Şirketin stratejik bakış açısına hizmet etmeyen süreçlerin verimliliğinden söz edemeyiz. PaperWork BPM platformu bu aşamada devreye girer. Müşterilerin, beklentileri tam olarak karşılayan, birbirleriyle koordineli çalışan,ortak hedeflere koşan iş birimleri yaratır.

PaperWork, grafiksel tasarım araçları ile firmaların süreçler üzerinde kodlama olmadan kısa sürede değişiklik yapmasını sağlar. Verimli süreçlere ulaşmak için sürekli olarak yapılan bu değişikler, müşterilerden gelen talepleri zamanında ve doğru olarak karşılayan organizasyonu yaratmanızı sağlar. Geribildirimler değişen pazar koşullarını ve sorunları erken farketmenizi ve önlem almanızı sağlar.

Stratejisini organizasyonuna yayan, teknolojiyi ve çalışanlarını müşteri odaklı olarak organize edebilen firmalar, yüksek rekabet gücü elde edecekler.