Kalite dokümanlarının ve süreçlerinin yönetimi
Üretim ve hizmet kalitemizi yükseltmek için, kalite dokümanları ve süreçlerini yönetmek hayati önem taşımaktadır. İşletmelerde, kağıt ortamında bulunan binlerce kalite dokümanın versiyonlarını takip etmek, onaylatmak ve doğru kişilere zamanında ulaştırmak neredeyse imkansız hale gelmiştir. PaperWork, kalite dokümanlarını revizyonları ile birlikte yönetir. Yetkisiz kullanıcıların, doküman üzerinde değişiklik yapmasını engeller. Revizyon onay süreci ile, prosedürlerin değişikliklerini onay mekanizmasına bağlar. İşlem tamamlandığında, ilgili kişilere revizyon dokümanın linkini gönderir. Böylece herkes değişiklikten hemen haberdar olur. Düzeltici ve önleyici faaliyetler süreci ile müşteri şikayetlerini sürecini birbirleri ile entegre olarak sistem üzerinde çalışmasını sağlar. Müşteri şikayet süreci sonunda gerekli görülürse, otomatik olarak DÖF süreci başlatır. İşletmenin diğer süreçlerinden kalite süreçlerine kesintisiz bilgi akışı sağlar. Ek olarak, denetim süreçleri ve alınan farklı kalite belgeleri ile oluşan yoğun doküman trafiğini de kolaylıkla yönetmenizi sağlar.
Revizyon takibi
Revizyonların versiyonlanması
Yeni revizyon oluştuğunda, belirlenen kişilere sistem içerisinden otomatik uyarı gönderme
Detaylı tarihçe ile her işlemin loglanması
Belgenin eski versiyonlarına, yetki ile ulaşma
Kimin ne zaman işlem yaptığın izlenmesi
Gelişmiş arama, indeks verilerinden veya belgenin içinde geçen kelimelerden belegeye erişim
Kalite süreçleri
Düzeltici ve önleyici faaliyetler
Süreç performans raporları
Kalite kontrol
Denetim
Revizyon onay
Müşteri şikayetleri
Yazışma
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı