İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfa > Çözümler > Müşteri Şikayetleri

Müşteri şikayetlerinizi e posta ve kağıt ortamında mı takip etmeye çalışıyorsunuz?

Modern dünyada, müşteri herşey demektir. Müşterilerimizin , sunduğumuz ürün ve hizmetlerden memnun kalması ana hedefimizdir. Olası sorun ve şikayetler hemen dikkate alınmalı ve kalıcı olarak çözülmelidir. Müşteri şikayetlerini, işinizin merkezine koyup gerekli düzenlemeleri yapmazsanız müşterilerinizi kaybedersiniz. Eğer dijital ortamda müşteri şikayetlerini takip etmek için bir sisteminiz yoksa aşağıda belirttiğimiz sorunları yaşıyorsunuz demektir.

Karşılaşan Sorunlarx

Müşteri şikayetlerinin e postalarda ve kağıt üzerinde kalması, takip edilememesi

Müşteri ve pazar payı kaybı

Aynı şikayetlerin sürekli tekrar etmesi

Sorunun zamanında tespit edilememesi

Kalıcı çözüm sağlanamaması

Şikayetin çözümlenme süresinin ölçülememesi

Müşteri şikayetlerinden zamanında haberdar olamama

Şikayetin firmaya yanlış aktarılması , yanlış dönüş yapılması ve zaman kaybı yaşanması

Zamanında bilgi verilememesinden dolayı, müşteri sadakatinin yitirilmesi

Firma imajının zedelenmesi

Kalite standartlarına uygun hareket edilememesi

Memnuniyetsiz müşterinin firma hakkındaki negatif düşüncelerini sosyal çevresiyle paylaşması.

Şikayet tipi ve sıklığı ile ilgili ölçüm yapılamaması

Dijital dönüşüm, müşteri odaklı kurumlar yaratır. PaperWork müşteri şikayetleri yönetimini üzerine alarak,benzersiz bir müşteri memnuniyeti deneyimi yaşamanızı sağlar. Klasik şikayet yöneyimi uygulamalarından farklı olarak, PaperWork sorunun çözülmesi için kurum içinde de iş akışı başlatıp, ERP uygulamaları ile entegre çalışabilmektedir. Müşteri şikayetleri  e postadan, portalden veya web sitesinden gelerek, doğrudan müşteri şikayetleri sürecini başlatır. Tanımlanan kurallarla iş birimlerine yönlendirilir. Müşteriler, her işlem adımında otomatik atılan e postalarla şikayetin durumu hakkında bilgilendirilir. Şikayetin kalıcı olarak çözümü için düzeltici önleyici faaliyet gerekiyorsa, sistem otomatik olarak DÖF iş akışını başlatır. PaperWork hem şikayet sürecini hem de kalite DÖF sürecini birbirleriyle entegre olarak yönetir. Mobil uygulama desteği ile saha ekipleri, sorunu yerinde tespit eder, fotoğraf çekerek şikayet sürecine belge ekler, formu doldurur ve iş akışını devam ettirirler.

Süreç sırasında toplanan belgeler ve şikayet ile ilgili  bilgiler sistem üzerinde otomatik olarak arşivlenir. Süreç içerisinde toplanan veriler raporlanır. Yönetim, bu bilgiler ışığında  ürün ve hizmetlerini müşteri ihtiyaçlarına göre kolaylıkla düzenler.

Dijital Ortamda Müşteri Şikayetleri Sürecini Yönetmenin Faydalarıx

Şikayet bildiriminin anlık olarak hangi adımda olduğunun izlenmesi

Şikayet süreci ile DÖF sürecinin entegre olarak çalışması ve sorunların kalıcı olarak çözülmesi

Müşteri şikayetlerinden zamanında haberdar olarak müşterilere zamanında geri dönüş yapılması

KPI ve SLA takibi ile sürecin aksayan adımlarının tespiti

Müşterinin, kendisi ile ilgilenildiğini gördüğü firma ve markaya bağlılığının artması

Şikayetin doğru ve net anlaşılmasıyla zaman kaybının engellenmesi ve firma kaynaklarının verimli kullanılması

Firma imajının zarar görmemesi

Kalite standartlarına uygun hareket edilmesi

Memnun müşterinin firma hakkındaki olumlu düşüncelerini sosyal çevresiyle paylaşması

Şikayet tipi, sıklığı, çözümlenme süresi gibi bilgilerin anlık olarak izlenmesi

Ürün ve hizmetlerin, müşterilerin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi

Memnun müşterilerin, yeni müşteriler kazandırması

Şikayet tipi, sıklığı, çözümlenme süresi gibi bilgilerin anlık olarak izlenmesi

Ürün ve hizmetlerin, müşterilerin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi

Memnun müşterilerin, yeni müşteriler kazandırması

ERP ve diğer kurumsal uygulamalarla entegrasyon

Mobil uygulama desteği ile saha ekiplerinin de sürece dahil olması

Bizden Haberler x

Kolay Kullanım,

Kolay Uyarlama,

Kolay Entegrasyon..