Müşteri şikayetlerinizi e posta ve kağıt ortamında mı takip etmeye çalışıyorsunuz?
Modern dünyada, müşteri herşey demektir. Müşterilerimizin , sunduğumuz ürün ve hizmetlerden memnun kalması ana hedefimizdir. Olası sorun ve şikayetler hemen dikkate alınmalı ve kalıcı olarak çözülmelidir. Müşteri şikayetlerini, işinizin merkezine koyup gerekli düzenlemeleri yapmazsanız müşterilerinizi kaybedersiniz. Eğer dijital ortamda müşteri şikayetlerini takip etmek için bir sisteminiz yoksa aşağıda belirttiğimiz sorunları yaşıyorsunuz demektir.
Müşteri şikayetlerinin e postalarda ve kağıt üzerinde kalması, takip edilememesi
Müşteri ve pazar payı kaybı
Aynı şikayetlerin sürekli tekrar etmesi
Sorunun zamanında tespit edilememesi
Kalıcı çözüm sağlanamaması
Şikayetin çözümlenme süresinin ölçülememesi
Müşteri şikayetlerinden zamanında haberdar olamama
Şikayetin firmaya yanlış aktarılması , yanlış dönüş yapılması ve zaman kaybı yaşanması
Zamanında bilgi verilememesinden dolayı, müşteri sadakatinin yitirilmesi
Firma imajının zedelenmesi
Kalite standartlarına uygun hareket edilememesi
Memnuniyetsiz müşterinin firma hakkındaki negatif düşüncelerini sosyal çevresiyle paylaşması.
Şikayet tipi ve sıklığı ile ilgili ölçüm yapılamaması
Dijital dönüşüm, müşteri odaklı kurumlar yaratır. PaperWork müşteri şikayetleri yönetimini üzerine alarak,benzersiz bir müşteri memnuniyeti deneyimi yaşamanızı sağlar. Klasik şikayet yöneyimi uygulamalarından farklı olarak, PaperWork sorunun çözülmesi için kurum içinde de iş akışı başlatıp, ERP uygulamaları ile entegre çalışabilmektedir. Müşteri şikayetleri e postadan, portalden veya web sitesinden gelerek, doğrudan müşteri şikayetleri sürecini başlatır. Tanımlanan kurallarla iş birimlerine yönlendirilir. Müşteriler, her işlem adımında otomatik atılan e postalarla şikayetin durumu hakkında bilgilendirilir. Şikayetin kalıcı olarak çözümü için düzeltici önleyici faaliyet gerekiyorsa, sistem otomatik olarak DÖF iş akışını başlatır. PaperWork hem şikayet sürecini hem de kalite DÖF sürecini birbirleriyle entegre olarak yönetir. Mobil uygulama desteği ile saha ekipleri, sorunu yerinde tespit eder, fotoğraf çekerek şikayet sürecine belge ekler, formu doldurur ve iş akışını devam ettirirler.
Süreç sırasında toplanan belgeler ve şikayet ile ilgili bilgiler sistem üzerinde otomatik olarak arşivlenir. Süreç içerisinde toplanan veriler raporlanır. Yönetim, bu bilgiler ışığında ürün ve hizmetlerini müşteri ihtiyaçlarına göre kolaylıkla düzenler.
Şikayet bildiriminin anlık olarak hangi adımda olduğunun izlenmesi
Şikayet süreci ile DÖF sürecinin entegre olarak çalışması ve sorunların kalıcı olarak çözülmesi
Müşteri şikayetlerinden zamanında haberdar olarak müşterilere zamanında geri dönüş yapılması
KPI ve SLA takibi ile sürecin aksayan adımlarının tespiti
Müşterinin, kendisi ile ilgilenildiğini gördüğü firma ve markaya bağlılığının artması
Şikayetin doğru ve net anlaşılmasıyla zaman kaybının engellenmesi ve firma kaynaklarının verimli kullanılması
Firma imajının zarar görmemesi
Kalite standartlarına uygun hareket edilmesi
Memnun müşterinin firma hakkındaki olumlu düşüncelerini sosyal çevresiyle paylaşması
Şikayet tipi, sıklığı, çözümlenme süresi gibi bilgilerin anlık olarak izlenmesi
Ürün ve hizmetlerin, müşterilerin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi
Memnun müşterilerin, yeni müşteriler kazandırması
Şikayet tipi, sıklığı, çözümlenme süresi gibi bilgilerin anlık olarak izlenmesi
Ürün ve hizmetlerin, müşterilerin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi
Memnun müşterilerin, yeni müşteriler kazandırması
ERP ve diğer kurumsal uygulamalarla entegrasyon
Mobil uygulama desteği ile saha ekiplerinin de sürece dahil olması
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı