İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfa > Çözümler > SAP Fatura Yönetimi

SAP Fatura Yönetimi

Fatura onay çözümümüz, tedarikçi ödemelerinin zamanında yapılması sağlar.Karmaşayı ortadan kaldırır. Her işlem adımının takip edilmesini sağlar. Fatura ve ekleri, onay, sorun çözümü veya iade gibi işler için doğru kişilere otomatik olarak atanır. Ofisden veya ofis dışından onay işlemleri yapılır. Faturalar, SAP içinden ya da uzaktan web veya mobil uygulamadan görüntülenir

Karşılaşılan Sorunlar;

  • Şirkete gelen e fatura ve kağıt faturaların onay işlemlerinin uzun sürmesi ve kayıtların SAP sistemine geç aktarılması
  • Onay ve kontrol işlemleri sırasında, maliyetli hataların oluşması
  • Sorunlu ve iade faturaların takibinde yaşanan zorluklar
  • Faturaların sisteme geç aktarılmasından dolayı,tedarikçilerin ödeme konusunda sürekli arayarak, finans departmanlarını meşgul etmesi
  • Onay sürecinde yer alan kişilerin işlem sürelerinin ölçülememesi ve onay adımlarının takip edilememesi
  • Çalışanların performansların ve iş yükünün izlenememesi
  • Fatura ve eklerine ulaşmada yaşanan zorluklar

Çözüm x

PaperWork’ün SAP ile entegre çalışan fatura onay çözümü, karmaşık süreçleri kolayca sistem üzerinde yönetmenizi sağlar. Paperwork, SAP’nin FI,MM modülleri başta olmak üzere, diğer modülleri ile de entegre çalışır. Onay süreci sonunda, işlemi biten kağıt ve e-faturaların, muhasebe kayıtları SAP üzerinde otomatik olarak oluşur . Fatura ve eklerinin PDF’lerine, SAP kayıtları içinden doğrudan erişilir. Sistem onay işlem sürelerini kısaltmak için, farklı ortamlardan çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Böylece süreç, onay adımlarında takılmaz, işler durmaz.

Her ortamdan Onay;

  • Gelen e posta üzerindeki onay linkine tıklayarak
  • Mobil uygulamadan (Native Mobil)
  • Web uygulamadan (HTML5)
  • SAP içinde çalışan PaperWork iş akışı modülünden


Analiz modülü fatura onay sürecinin KPI’larını takip eder. Sürecin sorunlu noktalarını hemen tespit eder. Süreç iyileştirmesi için, geri bildirim sağlar. Kişi performanslarını ölçer. İnsan gücünün verimli kullanılmasını sağlar.


Paperwork elektronik faturalar, kağıt faturalar ve ekleri için merkezi bir arşiv oluşturur. Kullanıcılar yetkiler dahilinde, kolayca mobilden, SAP içinden ya da webden belgelere erişirler. Süreç sırasında belgelere hızlıca ulaşılması, işlemlerin doğru yapılmasını sağlar, insan temelli hataları ortadan kaldırır


PaperWork ürün ailesi, süreçlerinizi ve dokümanlarınızı baştan sona dijital ortamda yönetmenizi sağlayan alt yapıyı sunar. Verimliliği arttırmak için, fatura onay sürecini başka süreçleri de tetikleyebilir. Örneğin, fatura onay süreci tamamlandığında , PaperWork otomatik olarak ödeme onay sürecini başlatır, onaylar tamamlandığında, SAP üzerinde ödeme kaydını yaratır.

Bizden Haberler x