Satın alma, finans süreçleriniz kontrol atında
PaperWork iş akışı “bütçe kontrollü satınalma süreci” gibi karmaşık süreçleri her adımda ERP ile entegre çalışarak yönetmektedir. Satınalma süreci başladığında önce ERP’den bütçe kalemlerini kontrol ederek, bütçesinde var ise satınalma sürecinin devam etmesine izin vermektedir. Bütçe de yok ise ek bütçe talep sürecini başlatmaktadır. Faturalar geldiğinde ise onay sürecini başlatıp, faturaları şirketlere ve masraf merkezlerine göre dağıtarak ERP üzerinde muhasebeleştirmektedir. Aynı zamanda yapılan harcamaları da bütçe kalemlerinden düşmektedir.
Ek Bütçe Talep
Bütçe Kontrollü Satın alma
E fatura Onay
Fatura Onay
Fatura İade
Teklif değerlendirme
Tedarikçi değerlendirme
Yeni Tedarikçi Tanımlama
Hak ediş Onay
Ödeme Onay
E mutakabat
Envanter Takip Süreci
Malzeme Seçim Onay
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı