İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751
Slider

Ölçemezseniz, Yönetemezsiniz

Ana Sayfa > Çözümler > Sigorta

Sigorta Şirketleri için Acente İletişim Otomasyonu


İletişim, bir sigorta şirketinin büyümesi ve verimliliği için önemli bir araçtır. Ancak iletişimin sunduğu tüm fırsatlar zaman zaman zorlukların da kaynağı olabilir. İletişim eksikliği veya yetersiz iletişim projelerinizin %80’inden fazlasını olumsuz etkileyebilir ve günlük işlemlerinizi zorlaştırabilir. E-postalar ve yapışkan notlar işleri yürütmede çok yararlı olabilir, ancak her zaman en iyi iletişim ortamını oluşturmazlar.


E-posta, iş arkadaşlarınızla iletişim için çok iyi bir yöntemdir, ancak her zaman en verimli olanı değildir. Günlük olarak aldığınız e-posta sayısını düşünün. E-posta mesajlarınızın bu kalabalıkta kolayca nasıl kaybolacağını görebilirsiniz. Mckinsey & Co., e-posta yazmak, okumak ve aramak için her hafta 28 saate kadar zaman harcadığımızı söylüyor. Bu normal bir çalışma haftasının yarısından fazlasına denk geliyor.

Sigorta, Talep ve Sorunlar


Mevcut durumu incelediğimizde, binlerce acentesi olan sigorta fimalarının çok büyük miktarda e- posta aldığını görürüz. Acentelerden gelen binlerce talep e postasının değerlendirilip hata yapmadan , doğru kişilere yönlendirilmesi ve zamanında aksiyon alınması ise imkansızdır..


İletişim otomasyonu, ekiplerinizdeki görevleri ve e-postaları otomatikleştirmek sadece zaman kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda acenteler ile iletişiminizi geliştirmenize yardımcı olabilir. Otomatik İş Akışı, doğru kriterler ile iş arkadaşlarınıza otomatik olarak ayrıntılı görevler ve e-postalar gönderen tetikleyiciler oluşturmanızı sağlar. Bu otomatikleştirilmiş görevler ve e-postalar, iş arkadaşlarınızla iletişim halinde olmanıza, ekipleriniz ve acenteleriniz arasındaki iletişimi artırmanıza yardımcı olur. Otomasyon, yoğun gününüzün karmaşasında kolayca kaybolabilecek olaylar etrafında iletişimi geliştirmeye yardımcı olur.


PaperWork acentelerinin ve çalışma arkadaşlarınız ile iletişimde otomasyonu sağlayarak sadece işinizi kolaylaştırmak ile kalmaz aynı zamanda şirketinizin sağladığı hizmetlerde müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artırır. İletişimde kullanabileceğiniz anlık mesajlaşma özelliği ile acenteleriniz ve iş arkadaşlarınızı ile iletişimi poliçe, yenileme hasar gibi belirli bir konu etrafında yapmanızı sağlayarak tüm bilgi akışını otomatik olarak düzenler ve kontrol altına almanızı sağlar.


Sigorta şirketinizin acenteleri ile iletişimini iyileştirmek, acentelerinize cevap sürelerinizi standart ve izlenebilir hale getirerek satışlarınızı, karlılığınızı ve memnuniyeti artırmak için PaperWork ile size nasıl yardımcı olabileceğimizi duymak için bizimle iletişime geçin.

Bizden Haberler x

Kolay Kullanım,

Kolay Uyarlama,

Kolay Entegrasyon..