İletişim, bir sigorta şirketinin büyümesi ve verimliliği için önemli bir araçtır. Ancak iletişimin sunduğu tüm fırsatlar zaman zaman zorlukların da kaynağı olabilir. İletişim eksikliği veya yetersiz iletişim projelerinizin %80’inden fazlasını olumsuz etkileyebilir ve günlük işlemlerinizi zorlaştırabilir. E-postalar ve yapışkan notlar işleri yürütmede çok yararlı olabilir, ancak her zaman en iyi iletişim ortamını oluşturmazlar.
E-posta, iş arkadaşlarınızla iletişim için çok iyi bir yöntemdir, ancak her zaman en verimli olanı değildir. Günlük olarak aldığınız e-posta sayısını düşünün. E-posta mesajlarınızın bu kalabalıkta kolayca nasıl kaybolacağını görebilirsiniz. Mckinsey & Co., e-posta yazmak, okumak ve aramak için her hafta 28 saate kadar zaman harcadığımızı söylüyor. Bu normal bir çalışma haftasının yarısından fazlasına denk geliyor.
Mevcut durumu incelediğimizde, binlerce acentesi olan sigorta fimalarının çok büyük miktarda e- posta aldığını görürüz. Acentelerden gelen binlerce talep e postasının değerlendirilip hata yapmadan , doğru kişilere yönlendirilmesi ve zamanında aksiyon alınması ise imkansızdır..
İletişim otomasyonu, ekiplerinizdeki görevleri ve e-postaları otomatikleştirmek sadece zaman kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda acenteler ile iletişiminizi geliştirmenize yardımcı olabilir. Otomatik İş Akışı, doğru kriterler ile iş arkadaşlarınıza otomatik olarak ayrıntılı görevler ve e-postalar gönderen tetikleyiciler oluşturmanızı sağlar. Bu otomatikleştirilmiş görevler ve e-postalar, iş arkadaşlarınızla iletişim halinde olmanıza, ekipleriniz ve acenteleriniz arasındaki iletişimi artırmanıza yardımcı olur. Otomasyon, yoğun gününüzün karmaşasında kolayca kaybolabilecek olaylar etrafında iletişimi geliştirmeye yardımcı olur.
PaperWork acentelerinin ve çalışma arkadaşlarınız ile iletişimde otomasyonu sağlayarak sadece işinizi kolaylaştırmak ile kalmaz aynı zamanda şirketinizin sağladığı hizmetlerde müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artırır. İletişimde kullanabileceğiniz anlık mesajlaşma özelliği ile acenteleriniz ve iş arkadaşlarınızı ile iletişimi poliçe, yenileme hasar gibi belirli bir konu etrafında yapmanızı sağlayarak tüm bilgi akışını otomatik olarak düzenler ve kontrol altına almanızı sağlar.
Sigorta şirketinizin acenteleri ile iletişimini iyileştirmek, acentelerinize cevap sürelerinizi standart ve izlenebilir hale getirerek satışlarınızı, karlılığınızı ve memnuniyeti artırmak için PaperWork ile size nasıl yardımcı olabileceğimizi duymak için bizimle iletişime geçin.
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı