
Türkiye’mizin yerel gücü ve yerli sermaye kullanılarak geliştirilmiştir. 1998 yılında başlayan, global ürünlerle rekabet edebilen çözüm yaratma maceramız, bugüne kadar kesintisiz olarak sürmüştür... devamı>>
İster mobilden ister webden, isterseniz de belgenin içindeki kelimeden
Versiyon kontrolü ve tarihçe ile, dokümanlar üzerinde tam kontrol sağlayın
Dijital içeriğinizi tek merkezde toplayın, uygulamalarınızla entegre edin
Native mobil uygulama ile dokümanlarınızı arayın bulun, ekleyin, paylaşın
Hızlı tarama arayüzümüz ile belgeleri ayrımlayın, parçalayın ve birleştirin
Mobil, Outlook, SAP veya web uygulamamızdan kolayca onay
Doküman kaliteniz yükselsin,kalite dokümanlarınız kolayca yönetilsin
İndirme linki gönderin, indirme sayısı ve geçerlilik tarihi belirtin
Ne zaman ve nerde olursanız olun, doğru dokümana her ortamdan erişin
Dijital dünyada, doküman yönetimi ve paylaşımı stratejik önem taşımaktadır. Kurumsal Doküman Yönetimi Sistemi (DYS) kullanmayan bir şirket kendini, içerikler ve dokümanlar hakkında tüm bilgiye sahip olan çalışanların insafına kalmış durumda bulacaktır. Müşterilerinize hızlı dönüş yapmak için iş belgelerinize çabuk ve kolay ulaşmanız gerekir. PaperWork dokümana erişim, düzenleme ve paylaşım gibi işlemleri belirli bir sistem dahilinde merkezi olarak yönetmenizi sağlar. Milyonlarca kağıt ve elektronik belgenin olduğu ortamlarda, iş gücü ve zaman kaybını ortadan kaldırır. Gelişmiş arama motoru, belgeye ihtiyaç duyulduğu anda erişilmesini sağlar. Versiyon kontrolü, güncel dokümanların üzerinde çalışılmasını sağlar. İzleme ve güvenlik fonksiyonları içeriğinizi korur, güvenle paylaşılmasını sağlar. Merkezi bir doküman yönetimi sistemi olmadan verimlilikten söz edemeyiz. İhtiyacınız olduğunda belgeler iş akışı ile işlem adımlarına yönlendirilir. Süreç sırasında ihtiyaç duyulan belgelere hemen erişilir. Bu sayede hatalı karar alma olasılığınız düşer.
Çalışanlarınız aradıkları dokümanlara, yetkileri dahilinde mobil veya web uygulamamız ile hızlıca ulaşırlar. Linkler ile büyük belge setlerini kolaylıkla paylaşırlar. Dokümanı kim versiyonlamış? Belge üzerinde ne çalışmalar olmuş? gibi yapılan tüm işlemler kayıt altında tutulur. Dokümanlarınız, kurumsal yapınıza ve yetki politikanıza göre organize edilir. İhtiyaç duyulması durumda, yüksek güvenlikli PaperWork Content Server, sistem üzerindeki dokümanlara, diğer kurumsal ve mobil uygulamalardan erişimi sağlar. PaperWork’ün gelişmiş entegrasyon kabiliyeti ve iş akışı uygulamamız ile bütünleşik çalışması verimliliğinizi arttırır.
PaperWork’ün iş akışı ile bütünleşik çalışan doküman yönetimi çözümümüz, süreç sırasında topladığı belgeleri otomatik olarak kendi doküman yönetimi sistemine aktarır. Böylece dokümanları toplamak, paylaşmak, arşivlemek ve yönetmek için kullanıcılar efor harcamazlar. Dinamik belge yönetimi olarak adlandırdığımız bu yöntem ile kurumsal hafıza kendiliğinden oluşur
Kurum genelinde çalışanlar, insan kaynakları,operasyon,müşteri hizmetleri,kalite, satın alma ve finans gibi bölümlerin dokümanlarına yetkiler dahilinde mobilde ,HTML5 web de ,SAP de çalışan PaperWork uygulamalarının yanısıra entegrasyonla diğer uygulamaların içinden de erişilebilirler
Belgeyi oluştururken elle doldurmayın
Süreç ve form bilgilerinden dinamik kişiselleştirilebilir belge yaratın
İstediğiniz kadar dinamik belge şablonu tanımlayın
Belge standardını sağlayın
Her zaman güncel doküman ile çalışın
Her türlü doküman versiyonlanır
Tarihçe ile yapılan işlemler kayıt altına alınır
Yetki ile dokümanın eski versiyonlarına erişilir
Kimin ne zaman işlem yaptığı izlenir
Aradığınıza hemen ulaşın
İndeks alanlarında dinamik arama
Elektronik belgeler içinde kelime arama
Taranmış belgelerin içinde kelime arama (OCR)
Doküman Yönetimindeki, belgelerin diğer kurumsal uygulamalar tarafından görüntülenmesi
Dosya saklama planları ve kuralları tanımlama
Erişim, saklama ve imha kuralları ile belge arşivinin otomatik yönetimi
Yüksek oranlı sıkıştırma ile etkili arşiv yönetimi
Arşivleme kurallarına göre farklı depolama ünitelerinde saklama
Belgelerin isteğe bağlı olarak şifreli saklanabilmesi
Güvenilirliği kanıtlanmış yüksek kapasiteli ve performanslı Doküman yönetimi
(yüz milyonlarca belge)
FTP sunucuları kaldırın!
Ekte belge gönderme tarih oldu, belgeleri seçin indirme linki olarak gönderin
Linke, indirme sınırı ve geçerlilik tarihi verin
Gönderimler, tarihçe ile kayıt altına alınsın
Güvenlik / Yetkilendirme
Kayıt, klasör, doküman bazlı yetkilendirme
Kişi, Grup, Rol bazlı yetkilendirme
Birden fazla active directory ile çalışma
SAP, Oracle vb. gibi uygulamalarla kullanıcı entegrasyonu
SSL güvenlik koruması
E posta atarak, belge çoğaltmayın
Belgeleri sistem içinden paylaşın, kopyaları oluşmasın
Kullanıcalar, aynı belge üzerinde çalışsın
Tarihçe ile tüm haraketler takip edilsin
PaperWork, kullanıcının sistemde yaptığı her işlemi tarihçede kayıt altında tutar
Denetlemelerde işinizi kolaylaştırır
Form üzerinde değişen verilerin tarihçesi
Formu, ne zaman kim değiştirmiş bilgisi
Belgenin tüm versiyonlarının tarihçesi
Sistemden paylaşılan belgenin tarihçesi
Gönderilen e posta tarihçesi
Belgeyi kim ne zaman versiyonlamış, görüntülemiş,
baskı almış, diske kaydetmiş bilgisi
Toplu belge görüntüleme ve silinen belgeler raporu
Gönderilen e postalar raporu
Tüm belgeler 512 bit şifrelenir
Sadece PaperWork üzerinden erişilebilir
Dosya sisteminde şifrelenmiş belgeleri kimse açamaz
Kurumsal hafızanız korunur
Orjinali değiştirmeden
Belgenin üzerine yorum yazın, işaretleyin, renklendirin
Belgeye ait tüm yorum ve işaretlemeleri görün
İsterseniz yorum ve işaretlerle birlikte belgeyi basın
Belge görüntüleme
Tiff, jpg, bmp, djvu vb. formatlar görüntülenir
Word, Excel, PowerPoint, PDF, msg gibi belgelerinin ön izlemeleri oluşturulur ve görüntülenir
İndeks alanları ile belge aynı anda görüntülenir
Disk ve network kullanımını düşürün
Sıkıştırma özelliği ile siyah beyaz taranmış belgeler, 1/5’ e
Renkliler ise, 1/10’ a kadar küçülür
Elektronik belgeler ise %70 oranında sıkıştırılır
Belgeyi, taslaktan yaratın
Word, Excel, PP taslakları ile belgeyi otomatik yaratın, zaman kazanın
Her zaman güncel versiyon ile çalışın
Taslaklar ile dokümanlar, aynı standart da yaratılsın
Her ortamdan dokümanlarınıza erişin
Web veya mobil uygulamamızdan
Entegrasyon ile diğer uygulamalardan
SDK kullanılarak arayüz entegrasyonu yapılan uygulamalardan
Yasal düzenlemelere tam uyum
E imza
Belgeyi e imza ile imzalama
İmza tarihçesi
İş akışında belgeyi imzalama
KEP
KEP alma, gönderme
KEP içindeki kelimelerden iş akışı başlatma
KEP iletilerinin arşivlenmesi
E Fatura
E faturaların otomatik arşivlenmesi
Kurallara göre iş akışına yönlenmesi
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı