PaperWork doküman yönetim çözümü, herhangi bir uygulamanın içinden, web veya mobil ortamlardan, doğru belgeyi, doğru zamanda, doğru kişiye ulaştırır
Kurumlar dokümanları yönetmekte büyük zorluk yaşıyorlar. Dokümanlar ağ üzerindeki paylaşım klasörlerinde, USB belleklerde, kişilerin bilgisayalarında veya farklı iş uygulamalarının içinde saklanmaktadır. Bazı dokümanlar ise kağıt formatında arşivde veya departmanların dolaplarında kilit altında tutulmaktadır. Bu kaos ortamında verimli çalışmak çok zordur. PaperWork dijital ortamda belgelerinizi yönetmenizi sağlar. Gelişmiş entegrasyon katmanı, dokümanlarınızı kurumsal uygulamalarınıza ve süreçlerinize bağlar. Kritik dokümanlarınızın güvenle saklanmasını ve paylaşılmasını sağlar.
“En değerli kaynağımız, en verimli kullanılması gerekendir” fikri ile geliştirilen, PaperWork BPM+ECM platformunun merkezinde insan verimliliği yatar. Çözümümüz, çalışanlar ile empati kurar. Günlük işleri üzerine alır, verimliliği arttırır. Kaynak optimizasyonu sağlar. Yeni fikirlerin gelişmesi için, yaratıcı dijital çalışma ortamı sağlar.
Bütünleşik PaperWork platformu, Süreç ve Doküman Yönetimi özelliklerini tek sistem üzerinde toplar. Kurumların süreç ve doküman yönetimi ihtiyaçlarını karşılar. Bütünleşik mimarı süreçler sırasında dokümanlar üzerinde tam kontrol sağlar. Elektronik formları ve geniş entegrasyon seçenekleri ile farklı kurumsal uygulamaları aynı süreç üzerinde birbirine bağlar.
Gelişmiş arama motoru ile indeks alanlarından arama yaparak belgeye zaman kaybetmeden ulaşın.
Tam metin arama motoru ile elektronik olarak üretilmiş veya taranmış belgeler içerisinde geçen kelimelerden arama yaparak belgeye ulaşın.
Ulaşılması, yönetilmesi, depolanması ve paylaşılması çok zor olan kağıtları, her ortamdan erişebilen dijital klasörlere çevirin
Elektronik olarak üretilmiş dokümanlarınızı (MS Office, PDF, e posta vb…) aynı dijital klasörlerde yönetin
Sistem üzerinden dokümanları indirme linki ile belgelerin büyüklüğüne bağlı kalmadan e posta ile paylaşın
PaperWork üzerinde bulunan dokümanlar, entegrasyon ile kurumsal uygulamaların kendi ara yüzlerinden görüntülenir
PaperWork doküman yönetimi, iş akışımızın bir parçasıdır. Dokümanlar onay, revize gibi işlemler için iş akışlarına dahil edilir
Her türlü süreç içerisinden belgere erişilir
Doküman hakları yönetimi ile süreç içerisinde ki işlem adımında kullanıcıların hangi klasör ve belgelere erişeceği yetkilendirilir
Sözleşmeler, mimari çizimler, teklifler, özlük, satınalma ve bunun gibi belgeler dijital ortamda güvence altında
Çok katmanlı yetkilendirme ile klasör ve belgelere erişim yetkisi tanımlama
Silme, görme, değişiklik yapma, yazdırma yetkileri tanımlama
Yetki şablonları ile otomatik yetkilendirme
Aramalar yetkiye bağlı çalışır, sadece yetkiniz olan kayıtlara ulaşılır
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı