
Her ortamdaki uygulamalarımız ile akışlarınızı yönetin
BPM Nedir?
BPM, optimum verimlilik ve üretkenlik sağlamak için bir kuruluşun mevcut iş süreçlerini yeniden şekillendirmeye odaklanan stratejik bir yaklaşımdır. BPM yazılımı ise, bir kuruluşun projelerinin tamamlanmasını kolaylaştırmak, iyileştirmek ve düzenlemeye yardım etmek için çeşitli araçlar sağlayan temel omurgadır.
BPM yazılımı şu bölümlerden oluşur;
İş akışı motoru, iş kuralları, web, mobil formlar ve raporlama aracı
BPM süreç iyileştirme çalışmaları bir kurumun teknolojisini, çalışanlarını ve müşterilerini etkileyerek önemli dönüşüm getirileri sağlar.
Süreç otomasyonu ve doküman yönetimi dijital dönüşümün anahtarıdır. İş akışı sistemi kurumların daha verimli çalışması için çalışanları, işlem adımlarını ve verileri birbirine bağlar. Süreç içerisinde ki görevlerin, verinin ve dokümanlarının belirli kurallara göre bir işlem yapılmak üzere bir adımdan diğerine aktarılmasını sağlar. Süreçler belirli bir amacı gerçekleştirmek için yapılması gereken aktivitelerden ve işlemlerden oluşur. Bu süreçler basit veya karmaşık olabilir. Süreçler dijital ortama taşınmadan, verimlilikten söz edilemez. Kurumda anlık olarak ne olup bittiği izlenemez.
BPM uygulaması, dijital ortamda süreçlerin tasarlanmasını, yönetilmesini, aktivitelerin yapılmasını ve ölçülmesini sağlar. Performans ve KPI ölçümleri ile süreçler iyileştirilerek daha verimli hale getirilir. Böylece, değişim şirket kültürünün bir parçası haline gelir. Kurumunuzu geleceğe hazırlamanız için dijital dönüşüm şarttır.
“En değerli kaynağımız, en verimli kullanılması gerekendir” fikri ile geliştirilen, PaperWork BPM+ECM platformunun merkezinde insan verimliliği yatar. Çözümümüz, çalışanlar ile empati kurar. Günlük işleri üzerine alır, verimliliği arttırır. Kaynak optimizasyonu sağlar. Yeni fikirlerin gelişmesi için, yaratıcı dijital çalışma ortamı sağlar.
Bütünleşik PaperWork platformu, Süreç ve Doküman Yönetimi özelliklerini tek sistem üzerinde toplar. Kurumların süreç ve doküman yönetimi ihtiyaçlarını karşılar. Bütünleşik mimarı süreçler sırasında dokümanlar üzerinde tam kontrol sağlar. Elektronik formları ve geniş entegrasyon seçenekleri ile farklı kurumsal uygulamaları aynı süreç üzerinde birbirine bağlar.
Hantal sistemler üzerinde süreç uyarlamak için paranızı ve zamanınızı boşa harcamayın. Ana işi süreç yönetmek olmayan uygulamalarda iş akışları yönetmeye çalışmak;
PaperWork iş akışı, süreç sırasında topladığı belgeleri otomatik olarak kendi doküman yönetimi sistemine aktarır. Kurumsal hafızanız süreçlere bağlı olarak kendiliğinden oluşur. Süreçleri hesaba katmadan, doküman yönetimi sistemini kurmaya çalışmak hem zor hem de kullanıcılar tarafından çok çaba gerektirir. Süreçlere bağlı olarak, tasarlanan doküman yönetim sistemi çok daha verimli olur ve az çaba gerektirir.
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı