Belgenin otomatik olarak iş akışı tarafından yaratılması kullanıcı hatalarını ortadan kaldırır
Süreç sırasında ihtiyaç duyulan belgeyi otomatik olarak şablondan yaratır. Kullanıcının belgeyi yaratırken yaptığı dokümanı açma, düzenleme, kopyalama yapıştırma gibi zaman kaybına neden olan ve hata yapmaya açık işlemleri ortadan kaldırır. Süreç sırasında, ihtiyaç duyulan belge, form üzerindeki verilerden otomatik oluşur.Örneğin müşteri şikayetleri sürecinde, belirli bir adımda kullanıcı form üzerine şikayet cevabını girdiğinde, sistem müşteriye gönderilecek cevap mektubunu form üzerindeki bilgilerden otomatik olarak oluşturur. Oluşan belge belirtilen kurala göre e posta veya indirme linki olarak müşteriye yollanır. Daha sonrada belge doküman yönetimi sisteminde müşteri dokümanlarının arasına arşivlenir.
Fevzi ÖZTÜRK – Operasyon Direktörü Bir yönetici olarak kurumunuzda “iş süreçleri iyileştirme” ve “iş...
devamı
Gürcan YÜCEL – CTO Bir mühendis olarak sosyal bilimlerin çoğunda bilim insanlarının hemfikir olabilmeleri...
devamı
PaperWork Satış Direktörü Tolga Eşiz PaperWork, bütünleşik İş Akışı ve Doküman Yönetim Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı İş Süreçleri Yönetimi (BPM) işletmeler geliştikçe değişen hedeflerle...
devamı
Canan Ünverdi – Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Endüstri 4.0 ile ivme kazanan Dijital Dönüşüm...
devamı
Sponsorları arasında olduğumuz Bilişim Zirvesinde görüşmek dileğiyle… 22 Kasım | Akıllı Mobil İş Platformu...
devamı
Büşra Yalçın – Kıdemli Uygulama Danışmanı BPM : Bir İş Teknolojisi İş Fikirlerinizi Yürütmeye...
devamı
SAP NOW 2018 etkinliğinde PaperWork standımızda, çözümlerimize yoğun ilgi gösteren katılımcılara teşekkür ederiz “PaperWork’ü...
devamı
Sponsorları arasında yer aldığımız SAP NOW etkinliği 25 Ekimde başlıyor. PaperWork standımızda, SAP ara...
devamı