İçerenköy Mah. Büyük Kartal Sok. Parlar Bolat İş Mkz. No:19
Pazartesi - Cuma 09:00-18:00
0216 384 0751

İŞGYO

Proje Detayıx

İŞGYOx

Doküman yönetimi projesinin ikinci fazında fatura ve teminat mektubu gibi değerleri evrakların onay süreçleri PaperWork üzerine taşındı. PaperWork’ ün iş akışı çözümünün doküman yönetimi sistemi ile birlikte çalışmasının belgeli onay süreçlerinin yürütülmesinde kuruma büyük faydaları olmuştur. Gelen faturalar PaperWork üzerinden ilgili departmanların onayına sunulmakta, onay işlemleri tamamladıktan sonra, otomatik oluşturulan ödeme emri finans departmanına iletilmektedir.

İŞGYO ‘nun İstanbul ve Tuzla’daki ofislerinde bulunan 20’ yi aşkın departman dokümanlarını PaperWork ile yönetiyor.

PaperWork ile personele ait seyahat masrafları, avans talepleri, izin talepleri, bilgilendirme formları gibi pek çok dökümanları nın kullanıcılara tanımlanmış özel yetkiler ile ulaşılabilir hale gelmiştir.

İnsan Kaynakları tarafından personele gönderilen bilgilendirme mailleri ve mesajları tek bir kayıt altında arşivleniyor. Böylelikle uygulama içerisinden yapılan tüm yazışmalar, loglanarak kolaylıkla izlenebilmektedir.

Sözleşme, duruşma ve proje ile ilgili dokümanların arşivlenmesinde tarihlerin takibi hayati önem taşımaktadır. Tarih açısından önemli olan süreçler için; sürecin bitiş tarihinden itibaren belirlenen gün kadar önce, sistem tarafından otomatik olarak işin sahiplerine uyarı amaçlı elektronik posta gönderilmesi ile hem çalışanların hem de müşterilerinin memnuniyetinin arttırılması hedeflenmiştir.

Kullanıcıların liste alanlarından yapmış olduğu seçimine bağlı olarak girişi yapılması gereken alanlar otomatik olarak aktifleşiyor. Böylelikle kullanıcıya bağlı olmaksızın bilgi girişleri için gerekli yönlendirme yapılmış oluyor.

Gelen / Giden evraklar otomatik sayaç ve tarih hatırlatmaları ile kolaylıkla izlenebilir hale gelmiştir.

PaperWork‘ ün mesajlaşma sistemi sayesinde, kullanıcılar kayıt ve belgeleri PaperWork üzerinden birbirlerine göndermeye başlamışlardır. Böylece iç yazışmaların elektronik postalar üzerinde kontrolsüz olarak yapılmasının önüne geçilmiştir.

Doküman yönetimi projesinin ikinci fazında fatura ve teminat mektubu gibi değerleri evrakların onay süreçleri PaperWork üzerine taşındı. PaperWork’ ün iş akışı çözümünün doküman yönetimi sistemi ile birlikte çalışmasının belgeli onay süreçlerinin yürütülmesinde kuruma büyük faydaları olmuştur. Gelen faturalar PaperWork üzerinden ilgili departmanların onayına sunulmakta, onay işlemleri tamamladıktan sonra, otomatik oluşturulan ödeme emri finans departmanına iletilmektedir. Böylece fatura kaybolmaları ve onay işlemleri sırasında yaşanan zaman kayıpları tamamen ortadan kalkmıştır.

Teminat mektuplarının kontrol süreçleri de sistem üzerinden yürütülerek, hataların oluşması önlenmiştir. Önümüzdeki dönem içerisinde izin onay süreci, masraf onay süreci ve satın alma talep süreçlerin de PaperWork üzerine alınması planlanmaktadır.

.

Kolay Kullanım,

Kolay Uyarlama,

Kolay Entegrasyon..